Jeg søger folk der kan hjælpe mig med at sætte forskellige afprøvede produkter i produktion. Det drejer sig om 1) et unikt stykke plastiklegetøj med enkelte bevægelige dele. 2) produkt i bølgepap. Kan fremstilles som en papkasse (én limning), men det er ikke emballage. Jeg vil i kontakt med fede, nytænkende folk i legetøjsbrancen og emballageindustrien. Og jeg vil jeg gerne høre fra folk der har erfaring med at vurdere produkters potentiale og skabe denne kontakt. Jeg er en kreativ sjæl, med mange gode opfindelser på harddisken, og nu også to opfindelser der er afprøvet med stor succes og som har virkeligt stort potentiale. Begge disse produkter er forholdsvis simple. Legetøjet skal naturligvis produceres i Kina el.l., og jeg forestiller mig at jeg skal have fat i et firma som fx Hasbro, der er indblandet i både salgssiden og produktionssiden. Bølgepapproduktet vil være lige til at trykke i en maskine til fremstilling af store papkasser med farvet tryk (behøver oven i købet kun 4 mm bølgepap), så jeg skal bare have fat i en innovativ dansk emballageproducent. Det vil være for omstændigt at forklare hvori det geniale i disse to ideer består, uden at komme til at afsløre for meget. Blandt mine hundrede andre opfindelser som jeg har liggende på harddisken kan jeg dog nævne en gummibåd der "ignorerer" punkteringer, et system til energiudvinding af flodvand der blandes med saltvand og mange mange andre (lidt mere komplicerede) ideer. Jeg er ung og har ingen af de kontakter der er nødvendige for at komme videre. Håber jeg kan finde noget kvalificeret hjælp her :) ask.holmsgaard@gmail.com 2424 5161 |
Hvad har du af opstartskapital... Du snakker om udvikling af et plastprodukt, samtidig med at det "selvfølgelig" skal til Kina... hvorfor til Kina ? Tror du da det er billigere ?
Er du klar over hvor besværligt det kan være at få et plastprodukt, især til børn, godkendt til salg... kender du til alle de små deltajer omkring plast fremstilling.. kan du selv tegne emnerne...
Jeg synes det er superfedt at du har en masse ideer, og plast produkter til børn er mega spas at konstruere... men der skal altså lidt baggrundsviden til.. og udvikling på produkterne... som man ikke bare lige ordner på en uge eller to... og der skal nogle store investeringer til, både til prøveværktøjer og værktøjer til plastproduktet... afhængig af størrelsen på dit legetøj koster et værktøj alt fra 40-50.000 op til flere hundrede tusinde kroner... og det er bare værktøjet.. så skal der sikkert rettelser til.. og udvikling...
Men hvis du finder en plastmager at samarbejde med, og har du et par investorer, så kommer du langt... men du skal nok ikke regne med, at producenter går ind i et samarbejde med dig, altså hvor de spytter pengene i... så vil de nok hellere ansætte dig ;-) !