En kammerat og jeg søger hjælp og rådgivning til at starte et S.M.B.A.
Vi er blevet enige om denne virksomhedsform, men ved simpelthen ikke hvordan man rent praktisk opretter en virksomhed af denne type.
Har læst mig til at man ikke kan gøre det over nettet samt at der skulle være en del mere papirarbejde, sammenlignet med andre virksomhedstyper. Desuden er der næsten intet at finde omkring oprettelse af S.M.B.A. på nettet, hvilket danner grundlag for ovenstående problemstilling.
I skal være så hjertelig velkomne efter nytår, men ikke for tidligt på dagen hvis det er den 2. for jeg ved ikke hvor langt festen i aften rækker ind i det nye år
I skal være så hjertelig velkomne efter nytår, men ikke for tidligt på dagen hvis det er den 2. for jeg ved ikke hvor langt festen i aften rækker ind i det nye år
Brug du trygt Davids rådgivning.
Skal du have lidt mere at vide omkring hverdagen m.m. er du velkommen at henvende dig til undertegnede.
Men pas på derude (nettet). Der sidder formodentligt stadig nogle "grippe", for stadigvæk og måske tjene de sidste kroner på nogle intet vidende opstartere.