Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning søges til start af S.M.B.A.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

En kammerat og jeg søger hjælp og rådgivning til at starte et S.M.B.A.

Vi er blevet enige om denne virksomhedsform, men ved simpelthen ikke hvordan man rent praktisk opretter en virksomhed af denne type. 

Har læst mig til at man ikke kan gøre det over nettet samt at der skulle være en del mere papirarbejde, sammenlignet med andre virksomhedstyper. Desuden er der næsten intet at finde omkring oprettelse af S.M.B.A. på nettet, hvilket danner grundlag for ovenstående problemstilling.

På forhånd tak og godt nytår derude :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I skal være så hjertelig velkomne efter nytår, men ikke for tidligt på dagen hvis det er den 2. for jeg ved ikke hvor langt festen i aften rækker ind i det nye år Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Brainshop.dk Skrevet kl. 16:40

David Brodin Larsen:

I skal være så hjertelig velkomne efter nytår, men ikke for tidligt på dagen hvis det er den 2. for jeg ved ikke hvor langt festen i aften rækker ind i det nye år Big Smile

Haha, det er i orden :-)

Tak & godt nytår!

Vi snakkes ved! 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

David Brodin Larsen:

Yes Brug du trygt Davids rådgivning.

Skal du have lidt mere at vide omkring hverdagen m.m. er du velkommen at henvende dig til undertegnede.

Men pas på derude (nettet). Der sidder formodentligt stadig nogle "grippe", Wink for stadigvæk og måske tjene de sidste kroner på nogle intet vidende opstartere.

God vind og nytår.

Ib Abildgaard

Råd & Mal, S.m.b.A.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)