Jeg kunne også godt bruge nogle links :-) Skriv en mail kasper@ehandballmanager.com eller en pm her på amino :-) Der er tale om sitet cykelkoeb.dk Godt nytår til dig :D |
www.origoo.dk modtager med glæde links.
Jeg kunne også godt bruge nogle links :-) Skriv en mail kasper@ehandballmanager.com eller en pm her på amino :-) Der er tale om sitet cykelkoeb.dk Godt nytår til dig :D |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
www.tyskholdet.dk vil meget gerne have et par danske links - så længe det ikke er black hat! :) På forhånd tak ! |
Www.eurosmoke.dk som vi er ved at få igang vil da nyde fodt af links, tak og godt nytår. |
![]() Hvordan kan du sikre dig at det ikke er black hat ? |
Jeg går bare udfra at min skade ikke er til andres gavn !! :) |
Er der efterhånden ikke ved at gå rovdrift i links ? Man se også masser af steder rundt på nettet forskelige udbydere af linksbuilding. Hvad nu hvis Google læser med ? Er det meningen med Googles organiske søgninger at man man kan ligge højt fordi man har købt sig til det hele, måske på bekostning af indhold m.m.? Er det efterhånden ikke en kedelig tendens ? Og i det hele taget er det lykken at ligge godt på et enklet eller flere valgte søgeord ? Er der ikke brug for flere kompålicerede problemstillinger ? Ib Abildgaard Råd & Mal |