Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal man reklamere?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ved at starte en revision og bogføringsvirksomhed op og mangler flere kunder for at kunne leve 100 pct af det.

Men hvor er det bedst at reklamere?

Og er der nogle som har andre forslag til hvordan man erobrer nye kunder?

Tak
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Først og fremmest jeg synes jeg, at du skal have lavet en flot hjemmeside, hvor du kan skrive en masse om, hvad du kan tilbyde og evt. til hvilke priser. Hvis ikke du selv er så kompetent indenfor programmering, så vil jeg anbefale dig at tage fat i nogle professionelle for at få lavet en god hjemmeside, som vil fremstille dig seriøs og troværdighed.  Jeg vil gerne komme med et par idéer til markedsføring af din revision- og bogføringsvirksomhed:

Amino.dk - Ja, Hvorfor ikke? Amino er fyldt med iværksættere og forretningsdrivende, der har brug for at få outsourcet både større og mindre bogføringsopgaver. Du kan overveje at blive Amino plus medlem, hvor du bl.a. får muligheden for at komme med gode tilbud til amino's brugere. 

Derudover kan du finde rigtig mange kunder i gennem Google - Du kunne evt. vælge at bruge penge på Google Adwords, som der er store muligheder i. Den lidt mere besværligt, men helt sikkert effektive metode er at tage at ringe til dine potentielle kunderne og give dem et godt tilbud, eller for den sags skyld sende dem et brev eller tage direkte ud til virksomheden.

Held og lykke med det! :-)

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)