Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kaster seo bolden med fare for at spørge om noget i har svaret på :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Har igennem længere tid læst jeres gode råd her på Amino.

Vi bruger i markedsføring af vores side ca 40k pr md hvor google adwords har en andel på 27-30k resten er kelkoo, pricerunner. og ville gerne høre om andre erfaringer omkrig god markedsføring af netbutikker og seo(og ja, jeg har læst martins bog)

Hvilke erfaringer har i med SEO, hvem skal man kontakte for at få et reelt produkt, og der ud over har jeg hørt at google kan udelukke en hvis de finder ud af man dyrker seo for meget er det rigtigt og hvilken risiko er der for det sker?. ville der være en risiko i feks. at tage kontakt til www.cloakink-system.com? eller er dette for risikabel. deres produkt virker billigt, men virker det og hvad med risikoen?

Det skal sige vi omsætter for 100-200k omdagen og langt de fleste handler kommer igennem google, så det ville være noget af et slag i hovedet at blive udelukket der fra.

vh

Netbutik

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:17
det skal også nævnes at vi har ca 2500 besøgende om dagen
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:15
Hejsa...
De medier du leger med er også dem jeg vil have foreslået - måske kombineret med noget affiliate (det er research og ikke bare noget der kan smides op her hvad der passer bedst ind).

Hvad angår SEO, så er vi (Reklamebureau ReFocus A/S) da en seriøst spiller på markedet, og jeg er også medejer, medstifter og idémand bag Cloaking System, som du nævner. lad mig fortælle lidt om ReFocus og dernæst Cloaking System
ReFocus er et reklamebureau med speciale i online markedsføring og online medier (New Media). Vi er kendt for at lave strategier og ikke bare det, de fleste forstår ved søgemaskineoptimerng. Vi sørger for at lave en strategi der passer til lige præcis Jeres temperament, muligheder og fremtidsplaner.
Cloaking System er et produkt der arbejder med en risikofyldt teknik, men da vi er klar over det sørger vi naturligvis for at sikre kunden (dig?) først og fremmest.

For begge selskaber skal siges, at vi ved hvilke risikoprofiler vi arbejder med uanset hvad vi gør, ved hvad der virker og ikke virker og ved hvad det kan gøre. Og bedst af alt - du er med hele vejen, så du forstår hvorfor vi gør det ene og hvorfor vi gør det andet...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:22
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)