Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan kan man også markedsføre sig! (Slagter Winther Style - Gangnam Style Parodi)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så lige at vores egen Emil Stahl smed dette linkfacebook (eller delte det eller sådan noget) og så kom jeg til at tænke på, hvor mange der herinde på amino (inkl. mig selv) konstant spørger om noget i retning af "hvordan skal jeg markedsføre mig?"

Her er en youtube-video, som i hvert fald giver et nyt forslag til, hvordan man også kan markedsføre sig! Og den er allerede godt oppe i views efter blot få dage! Personligt mener jeg, at det er et godt alternativ til fx at lave pressemeddelelser:

Fortsat god dag allesammen!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Når gangnam-style har haft mere end 1 milliard views, så er det naturligvis ligetil, at lukrere på en success :-)

Om det giver flere kunder eller ej, det ved jeg ikke - men den skal nok blive viral. (ja, fik lige set - næsten 30k views).


De burde dog lave lidt fraklip ;-) ! 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

haha.. Sgu meget sjov!

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en super fed reklame! nu er jeg jo fra Hirtshals, og såmænd om jeg ikke også er med i videoen! (langhårede dreng der danser sidelæns fra 2.40 - 2.43)

Det er en god måde at reklamere på, hvor videoen bliver sendt rundt i Norge på TV2 Norge, fordi Slagter Winther tjener meget på nordmænd og har faste kunder derfra, norsk kød er meget dyrt, så derfor handler de ind der for flere tusinde kroner. Dog også for at få større reklame i hele Danmark med den sjove video :)

Super fedt med omtale herinde også!

Jesper Ladefoged.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Ladefoged:

Det er en super fed reklame! nu er jeg jo fra Hirtshals, og såmænd om jeg ikke også er med i videoen! (langhårede dreng der danser sidelæns fra 2.40 - 2.43)

Det er en god måde at reklamere på, hvor videoen bliver sendt rundt i Norge på TV2 Norge, fordi Slagter Winther tjener meget på nordmænd og har faste kunder derfra, norsk kød er meget dyrt, så derfor handler de ind der for flere tusinde kroner. Dog også for at få større reklame i hele Danmark med den sjove video :)

Super fedt med omtale herinde også!

Jesper Ladefoged.

Haha nice nok! :P

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Ladefoged:
Det er en super fed reklame! nu er jeg jo fra Hirtshals, og såmænd om jeg ikke også er med i videoen! (langhårede dreng der danser sidelæns fra 2.40 - 2.43)

Hvorfor danser du "hammer time" i stedet for "gangnam style"? :P

Jo, jo der er sikkert folk, der synes, den er sjov, men jeg synes bare, at den er omtrent ligeså belastende som originalen. Men jeg er også bare en sur gammel mand. :P

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:

Jesper Ladefoged:
Det er en super fed reklame! nu er jeg jo fra Hirtshals, og såmænd om jeg ikke også er med i videoen! (langhårede dreng der danser sidelæns fra 2.40 - 2.43)

Hvorfor danser du "hammer time" i stedet for "gangnam style"? :P

Jo, jo der er sikkert folk, der synes, den er sjov, men jeg synes bare, at den er omtrent ligeså belastende som originalen. Men jeg er også bare en sur gammel mand. :P

Det er dog bare for at danse lidt sjovt i videoen, men PSY danser også lidt sådan der i videoen. Så bare derfor :)

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert god reklame, men jeg bliver nærmest pinlig på deres vegne, underligt.

På en sær måde, har jeg ikke lyst til at købe kød der, føltes lidt til grin.

Jeg ved godt jeg er en underlig, sær ung mand :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

super fed reklame i har fået lavet med denne her video , rigtige godt gået med næsten 30.000 wievs

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk. - Giver den også kunder? .... Det er nu lige før det er ligemeget. Omtale må den give! :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)