Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress-plugin - en form for event schedule

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg og min bror står og søger et Wordpress-plugin, der på mange måder minder om et event schedule - men det skal være en anelse anderledes, hvorfor det nok kræver at pluginnet bliver lavet fra bunden. 

Tanken er, at det skal fungere på følgende måde:

- Jeg kan indtaste forskellige data, som fx begivenheden, dato, start- og sluttidspunkt og stedet for begivenheden. Meget normalt. 

- På forsiden (i sidebaren) skal der være en widget, der fortæller hvornår den næste begivenhed finder sted. Det her er essensen af det, for indtil videre har jeg ikke fundet et plugin, der automatisk opdaterer i sidebaren, hvornår den næste begivenhed er. Lige nu opdaterer jeg denne manuelt, men det kan godt blive problematisk, for på sigt er der 4-5-6-7 begivenheder i en uge, og så når jeg det ikke.

Hvis der findes sådan et plugin, så gør mig endelig opmærksom på det, men hvis ikke, så er det noget, jeg meget gerne vil have lavet. Hvis du kan - og vil - lave det, så send endelig et tilbud efter mig via private beskeder. Mange tak! :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her plugin kan klare det http://wordpress.org/extend/plugins/events-made-easy/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)