Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back ønskes med forbehold!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej venlige mennesker her på Amino.

Jeg er p.t. igang med at hjælpe min forlovede (gennem 18 år) med at etablere eget rengøringsfirma da han nu i over 10 år har arbejdet for andre og hellere vil være selvstændig.  Derfor beder jeg jer nu om jeres mening omkring websitet... som jeg selv lige har bikset sammen... derfor med forbehold. Det er lavet over skabeloner og jeg er IKKE programmør... men dette var hvad jeg evnede for at få gang i sagerne.

Er siden troværdig?

Virker den overskuelig?

Hvordan er farvevalget?

osv...

www.bitton.dk (bliver snart ændret til bergmark.dk

Takker på forhånd.

Venligst

Sue (og Kim)

P.s.
Priserne er kun vejledende da vi ikke helt har fundet de "gyldne" tal... men vi arbejder på sagen.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:51
Billedet er ikke videre godt..

Man sender nogle forkerte signaler når man står med armene over kors på den måde der, det er ikke imødekommende overfor kunderne.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 12:52
Ja du har ret... det var det eneste jeg havde hvor han stod ved siden af bilen...

Det laver jeg om snart. Tak

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:05
Umildbart syntes jeg siden er ganske flot.

- Er enig omkring billedet. Det har en uheldig signalværdi, men det har Anders allerede påpeget.
- "Hos Bergmark Rengøring taler & skriver vi kun dansk.". Måske er jeg ikke så meget inde i rengøringsbranchen, men hvad betyder det lige for mig som kunde? Er det fordi I ikke vil gøre rent hos folk der taler engelsk?
- Skulle måske stå hvilke områder I dækker? Kan jeg få gjort rent i Odense?

Held og lykke med det.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 13:11
Så er billedet ændret... bedre?

Allan... ja det er da en skrive fejl... meningen med at vi taler og skriver dansk er at kunderne kan forvente at blive mødt uden sproglige barrierer... ligesom rengøringsfirmaer ofte sætter krav til reng. assistenter som søger job, at de skal kunne tale og skrive dansk. Men kan godt se at min formulering er uheldig.... må lige i tænkeboksen.

Ja og tak fordi du påpeger at der bør stå hvor i landet vi servicerer kunderne... for vi tager næppe til odense og gør rent når vi privat bor i nordsjælland.

TAK  skønt med konstruktiv kritik....

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:23
Billedet er bedre, men syntes stadig der er plads til forbedring. Billedet skulle måske tages mere fra siden af bilen, da jeres navn/logo nu fremtræder mere utydeligt. Om Kim´s (går ud fra det er ham på billedet) kropssprog skal være anderledes ved jeg ikke lige. Dette er der sikkert nogle reklame/foto-folk der ved bedre end mig.

Jeg syntes at billedematerialet er det som der skal arbejdes mest med. I har på hver side et billede øverst (erhverv, have, vinduespolering osv), og dem syntes jeg ikke er specielt gode. Altså.. billedekvaliteten er sikkert fin, men ligner nogle der bare er fundet på internettet med en billedesøgning på google. Kunne måske være bedre med en "ens" billedeserie... gerne af Kim

Oprindeligt havde du jo egentlig 3 spørgsmål, som vi har hoppet lidt hen over.

Er siden troværdig? - Ja, det syntes jeg. Der er ikke noget på hjemmesiden som kunne få mig til at vælge jer fra.
Er siden overskuelig? - Ja. Nemt at navigere rundt.
Farvevalget? - Ganske fornuftigt.Syntes de passer fint sammen, men nu er jeg jo selvfølgelig heller ikke designer.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:27
Billedet holder ikke.......

Find eller lav et billede, hvor man ikke bliver skræmt, som potentiel kunde

Oplev hvordan vi løbende tilpasser os dine behov gennem tæt samarbejde & dygtige medarbejdere. Skriv trygt til os og lad os tale om hvad netop dine behov er. Vi sikrer Dem en høj standard til en konkurrencedygtig pris.

I skal lige gøre op med Jer selv, om det hedder dine/Deres og dig/Dem etc.....har kun checket forsiden.

Just my 2 cents

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 13:47
Ok... vi tager helt nye billeder... og selvfølgelig skal der læses korrektur på siden når den er ved at være klar.

Tusind tak for feed back... det var super.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 14:12
Hej

Nu har jeg kun kigget meget hurtigt, og så lige - at der står "en nyt rengøringsfirma"... Det bør vel være et nyt :)

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 14:34
hmm ja... tastefejl... grrr ;-)
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)