Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger PARTNERE... WEBudvikler/kode og forretningsudvikler.. til nyt digitalt koncept i DK (senere Skandinavien)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Har skrevet om dette projekt/ide før, men desværre ikke fundet de personer jeg leder efter. Derfor forsøges igen, da jeg ser store muligheder i projektet.

Jeg har en ide til en ny online succes. Jeg tror på, at ideen har et stort potentiale på det danske marked og senere kan/skal skaleres til minimum det skandinaviske. ”Produktet” ved jeg findes i USA, UK og FR, hvorvidt det findes på andre store markeder som Tyskland og Spanien er jeg ikke bevidst omkring. 

Jeg er på udkig efter mennesker, som har lysten, modet og ambitionerne om at være selvstændige/iværksættere. Du skal have passion, drive, ideerne og arbejdsflidet til, at lykkes med min (læs: VORES ide). For dette er ikke et jobopslag med tilbud om funktionærløn, men at du får mulighederne for at være en del af et spændende projekt.

Om mig: Jeg er den strategisk kreative marketing mand. Mine kompetencer og passion er online marketing, forretningsudvikling og salg/afsætning. Teknisk og grafisk har jeg ikke mine kompetencer, så har brug for et stærkt Holistisk team, som bibringer med andre kompetencer end jeg.

Jeg er på udkig efter (i prioriteret rækkefølge):

- Programmør/Kodenørd der kan hjælpe med input, bygge og stå for alt det tekniske for platformen. Jeg har udarbejdet detaljeret kravsspecifikation, og har et godt overblik over, hvad platformen skal kunne af features. Du skal kunne forstå mit sprog, bygge det som jeg/vi ønsker, og også selv kunne komme med input til udvikling af projektet.

De vil være den tekniske ansvarlige. At platformen fungerer som den skal og ham/hende, vi ”river og flår i” hvis sitet er nede, og ham/hende vi synes er GUDDOMMELIG når sitet kører upåklageligt og nye/ændringer til features implementeres J.

Jeg søger derfor en programmør/teknikker/kodemand/kvinde, som har kompetencerne, lysten og viljen til, at gå i dialog om udarbejdelse af platformen. Du skal kunne bevise overfor mig, at du har erfaringer og kodet ting fra bunden….så altså ikke nok at du har købt et theme til en hjemmeside og implementeret dette  ;))

- ”Supersælger”/Netværksskaber/Relationsbygger og forretningsudvikler. Dine kompetencer spiller i høj grad bold med mine kompetencer. Du er bidt af online mediet og er ikke bange for at gribe knoglen, præsentere et produkt OG skabe tillid/relationer til de største spillere i dansk detailhandel.

Hvis du er den farverige sælger der kan det hele på den halve tid. Jeg er på udkig efter en forretningsudvikler som skaber og fastholder relationer. Du kan se dig sælge løsninger som Just-eat.dk, miinto.dk, e-takeaway.dk og forklare værdien til partnerne ved, at være en del af disse platforme.

- Og naturligvis gerne investorer/rådgivere, hvis du allerede nu vil smide penge i det  ;))  
Har du været med til at starte flere projekter/virksomheder op, har du erfaringer fra både de vellykkede som mislykkedes projekter og kan du forstå og ny-tænke forretningsmodeller der passer ind til vores online/digitale verden, vil jeg gerne i kontakt med dig også, selvfølgelig.

-----------------

Ideen henvender sig til et marked der allerede findes. Markedet er i DK på 21 mia DKK, og et af de væsentligste plusser er, at der som sådan ikke skal opdyrkes et marked, "blot" skal dette simplificeres og lette den besværlige måde det foregår i dag. Samtidig har jeg ikke kunne se, at der er konkurrenter på andre skandinaviske markeder.

Projektet (Platformen):

Uden at røbe for meget, men samtidig give en sneak peak, skal platformen kunne håndtere indsamling til en ”pulje/projekt”. Måske du allerede kender til crowdfunding, MEN der er ikke tale om konkurrent til eksisterende sites som www.booomerang.dk / www.caremaker.dk. Jeg ved der findes udenlandske sites der allerede har lidt samme løsning som jeg leder efter, og min kravspecifikation er skabt, via inspiration fra disse.

Som tidligere skrevet er markedet der allerede. Der er tale om en form for social commerce platform med nogle af de samme features som på kendte platforme som just-eat.dk, miinto.dk og e-takeaway.dk

Har du interesse i at indlede en dialog, så smid mig en personlig besked om hvem du er, hvad du har lavet, hvorfor du finder tråden/emnet interessant…har du spørgsmål der ville være interessante for flere, så smid dem her i tråden ligesom du gerne må smide hint og ideer til, hvor jeg primært kan finde min programmør/webudvikler…for det er denne jeg mangler mest lige nu  :)

Mange hilsner

Mads

Vil du være "privat/hemmelig", kan du skrive på info@evolveme.dk

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 12:52

Hey!

Det lyder meget interessant! Kan du sende en PM?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunne jeg helt sikkert godt, men ved ikke hvad jeg skal skrive..   :)

... Kan du beskrive hvem du er, hvad dine kompetencer er, hvorfor du synes projektet er spændende???

Så vil jeg nemmere kunne pejle mig ind på, hvad en PM fra mig kan indeholde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)