Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder man produkterne ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Glædelig jul!

Jeg vil bare hører lidt omkring hvor jeg skal søge for at finde en leverandør til et produkt.

Siden kunne godt minde om de sider der ligner noget med billge sokker, billige slips osv. 
Altså et produkt der er billigt, men som mange gerne vil have.
Men hvor finder man en leverandør til disse ting ?
Jeg har selv ideen, kan selv lave siden. Jeg mangler bare at finde produktet :)

Håber der er nogen der vil være til hjælp.

- Niclas Schumacher 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:47

Prøv google og søg på det som du godt kunne tænke dig og finde prøv evt. på engelsk.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 02:04

Det er klart en fordel at have en hvis viden indenfor emnet... Alt kan jo sælges :)

Desuden tror jeg, at hvis nogle af os havde en super idé, så havde vi selv brugt den :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 02:27

Prøv eventuelt at kigge rundt på aliexpress, alibaba eller ebay :)

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 02:56
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg kan hjælpe dig med forskellige produkter fra især Thailand hvis vi taler silke slips, og andre tekstiler. Alibaba er for dyrt og kvaliteten for usikker.

aliekspress er firmaer som gør det du vil, de køber fra fabrikken og sælger til dig, det er ikke direkte fabriks salg selvom det fremgår sådan.

Desuden bruger flere af dem ukorrekt billede materiale, fx saxobank cykeltøj, her har de originale foto men uoriginale elendige produkter, det samme gælder flere af deres mobil cover med mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:43

Du kan sende mig en mail på mm@mooreinvest.dk med et specifikt produkt du søger og antal i første omgang, så kan jeg sende dig en pris tilbage. Vi har mulighed for at få varer fra flere lande, og har gode kontakter, og fastansatte agenter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)