Jeg vil bare hører lidt omkring hvor jeg skal søge for at finde en leverandør til et produkt.
Siden kunne godt minde om de sider der ligner noget med billge sokker, billige slips osv. Altså et produkt der er billigt, men som mange gerne vil have. Men hvor finder man en leverandør til disse ting ? Jeg har selv ideen, kan selv lave siden. Jeg mangler bare at finde produktet :)
Jeg kan hjælpe dig med forskellige produkter fra især Thailand hvis vi taler silke slips, og andre tekstiler. Alibaba er for dyrt og kvaliteten for usikker.
aliekspress er firmaer som gør det du vil, de køber fra fabrikken og sælger til dig, det er ikke direkte fabriks salg selvom det fremgår sådan.
Desuden bruger flere af dem ukorrekt billede materiale, fx saxobank cykeltøj, her har de originale foto men uoriginale elendige produkter, det samme gælder flere af deres mobil cover med mere.
Du kan sende mig en mail på mm@mooreinvest.dk med et specifikt produkt du søger og antal i første omgang, så kan jeg sende dig en pris tilbage. Vi har mulighed for at få varer fra flere lande, og har gode kontakter, og fastansatte agenter.