Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flere salg på dildo affiliate shop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Glædelig jul Amino.

Jeg startede for noget tid siden en ny hjemmeside: billigedildoer.dk.

Den har ialt solgt for 1500kr. og jeg vil lige høre om nogen af jer har en eller to til hvordan dette tal kan øges.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu spørger du så jeg svarer, og måske lyder mit svar lidt hårdt!

Din hjemmeside er simpelthen ikke særlig visuelt pæn at se på, og det giver et indtryk af at der er " et eller andet i vejen" 

Dine tekster er af utrolig lav kvalitet. De er ikke kun dårligt skrevet, det virker også nærmest som om den der har skrevet det simpelthen ikke ved hvad produkterne bruges til. 

Jeg får en generel fornemmelse af at være endt på en side som nogle 15 årige drenge har lavet for sjov, for nogle billige grin. Jeg tror du kan være ret sikker på at kunder der køber netop dit produkt gerne vil se en professionel og visuelt lækker hjemmeside, med tekster der indikerer at de handler med voksne seriøse mennesker. Og det gør den altså bare ikke. 

Invester de 1500, plus noget ekstra i en flot hjemmeside og nogle tekster der er skrevet af en tekstforfatter. Så er du oppe på siden af de andre sex-butikker, og så er det op til dig at sælge de produkter folk gerne vil købe.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 17:09

Jeg er meget enig med Pernille.

Der er absolut intet erotisk over den hjemmeside. Den neongrønne tekstfarve på forsiden skriger nærmest GÅ VÆK!!

Og så hjælper det dig nok heller ikke at du på forsiden har 2 bannere for andre webshop, som sælger samme type produkter som dig... bare i en langt, langt pænere indpakning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:28

få et design det siger mere sex i banner øverst på siden der siger sex

få gerne flere videoer på siden og massevis billeder på siden .

få lavet nogle gode sex historier på siden og en masse sex tips på siden folk elsker linke til en side der forklare en masse og det er godt for sex .

få de social medier på siden google plus og facebook vis intet nøgenhed bryster og kønsorganer på facebook og twitter er også en stor fordel.

få titler og tags på alle  billederne derved en chance de findes i en google søgning.

aktive diverse steder amino.dk med mere

et par andre gode tråde lige her   http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40

MSkovmose:

Jeg er meget enig med Pernille.

Der er absolut intet erotisk over den hjemmeside. Den neongrønne tekstfarve på forsiden skriger nærmest GÅ VÆK!!

Og så hjælper det dig nok heller ikke at du på forsiden har 2 bannere for andre webshop, som sælger samme type produkter som dig... bare i en langt, langt pænere indpakning.

Nu er det jo netop en affiliate shop, så at folk klikker sig videre via bannerne er jo sådan set meningen med det hele. Derudover er jeg enig i dine betragtninger, kønt er det ikke og det virker som noget der er designet i starten af 00'erne. Layout og tekster skal forbedres markant. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 09:46
Hej.

Køre du stadig din affiliate side ?

Jeg har en sexshop der kunne bruge en blogger til at skrive lidt om vores produkter og du for kommision for salg du generere.

Har det din interesse så kontakt mig venligst på Krogfelt@gmail.com

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Krogfelt Hansen:

Jeg har en sexshop der kunne bruge en blogger til at skrive lidt om vores produkter og du for kommision for salg du generere.

Du vil simpelthen have en person, som er blevet kritiseret for sine ekstremt dårlige tekster, til at blogge om dine produkter?

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 11:16

Tim - du kan vel ikke vide om personen har forbedret sine artikler og har arbejdet med det siden kritikken.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Du får næppe noget svar ud af en tråd der er over et halvt år gammelt :) Men man ved selvfølgelig aldrig...

Hvis jeg var dig, ville jeg nok tilmelde mig f.eks. Partner-Ads, og den vej igennem kunne lave mersalg via bloggere der skriver om jeres produkter.. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)