Glædelig jul Amino. Jeg startede for noget tid siden en ny hjemmeside: billigedildoer.dk. Den har ialt solgt for 1500kr. og jeg vil lige høre om nogen af jer har en eller to til hvordan dette tal kan øges. |
Nu spørger du så jeg svarer, og måske lyder mit svar lidt hårdt!
Din hjemmeside er simpelthen ikke særlig visuelt pæn at se på, og det giver et indtryk af at der er " et eller andet i vejen"
Dine tekster er af utrolig lav kvalitet. De er ikke kun dårligt skrevet, det virker også nærmest som om den der har skrevet det simpelthen ikke ved hvad produkterne bruges til.
Jeg får en generel fornemmelse af at være endt på en side som nogle 15 årige drenge har lavet for sjov, for nogle billige grin. Jeg tror du kan være ret sikker på at kunder der køber netop dit produkt gerne vil se en professionel og visuelt lækker hjemmeside, med tekster der indikerer at de handler med voksne seriøse mennesker. Og det gør den altså bare ikke.
Invester de 1500, plus noget ekstra i en flot hjemmeside og nogle tekster der er skrevet af en tekstforfatter. Så er du oppe på siden af de andre sex-butikker, og så er det op til dig at sælge de produkter folk gerne vil købe.