![]() |
Hej
Jeg er netop ved at overveje at lede efter rengøringshjælp, så måske kan jeg hjælpe dig. Det der er aller vigtigst for mig er at det er den samme person der kommer i mit hjem HVER gang. Jeg har set nok kontant udsendelser med skjulte kameraer til at jeg vil binde an med et stort firma. Jeg ved godt at det slet ikke representerer branchen, men det er det i er oppe imod.
Jeg kommer fra et noget mere landligt miljø end Mette
Her hvor jeg bor har prisen en stor betydning. Her bliver der gjort rent til 100 kr (sort). Det er prisen. Jeg bryder mig ikke om at hyre sort arbejskraft så jeg vil være interesseret i et firma som jeres, Hvis jeg så jeres hjemmeside ville jeg se efter følgende:

-Servicerer I mit lokalområde?
-Hvad kan I tilbyde? Jeg går ind under privat. Hvorfor inspirerer I mig ikke lidt her? Jeg er en potentiel kunde til rengøring, vinduespudsning, haveservice. Jeg ville klart blive mere interesseret hvis I havde et samlet tilbud.
Som Mette skriver har jeg også hørt fra bekendte at de bedste rengøringshjælpe man kan have er dem, der selv viser initiativ til at gøre lidt ekstra hvis der er tid til det. Kunne I slå lidt på det? F.eks vinduespudsning hvis der er ekstra tid?
Herfter kigger jeg under priser. Umiddelbart bliver jeg i tvivl om det kunne være priser uden moms eller med moms i angiver.
Nu vil jeg jeg nok opgive tanken for jeg er egentligt ikke interesseret i et rengøringsfirma. Havde jeg opdaget at det kun var jer (Kim og Sue) ville jeg overveje om ikke det var værd at prøve. Men det har jeg nok ikke for helt ærligt ville jeg ikke kigge under profil.
Jeg synes der er mange faneblade og jeg tror ikke jeg vil komme rundt om dem alle. Jeg synes I skal skrive lidt mere på den enkelte faneblade og hjælpe mig til at navigere videre til de faneblade hvor jeg finder relevant information. F.eks kunne i samle informationen for private: hvilke services, priser, hvordan foregår det.
Held og lykke herfra.
Louise E