Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få SU i udlandet hvis man starter på et privat universitet?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan få SU til uddannelse i udlandet om skolen er eller bliver godkendt af SU-styrelsen.

Tilmeldt 2. Dec 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 02:01

okay så det betyder egentlig ikke ngt om det er et privat eller statsejet universitet - i det SU styrelsen skal godkende uddannelsen først? Så i princippet kan man godt modtage SU selvom man studere på et privat uni. Det er bare fordi at det kan man jo ikke i Danmark.. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 02:32
Vilket universitet i tyrkiet er der tale om?
Tilmeldt 2. Dec 12
Skrevet kl. 13:16

Bl.a.

Kadir Has, Özyeğin, Okan, Bahçeşehir, Aydın, Beykent, Kültür, Şehir

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:58
Tilmeldt 2. Dec 12
Skrevet kl. 14:07

Tak Jacob.

Udlandsstipendium gælder ikke for bachelor-grad. og da jeg søger optagelse på bachelor-graden så er det kun SU jeg kan få, hvis jeg kan. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 14:31
Du er tyrker?
Har du undersøgt muligheden for stiependier/legater i tyrkiet, der plejer gerne være sådan noget for dygtige studenter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

Jeg mener ikke det gør nogle forskel om uddannelses institutionen er privat eget. De fleste universiteter er jo sådan set privat eget (eller i hvert fald ikke eget af staten) i udlandet.

Husk dog at søge om godkendelse til din uddannelse i god tid, da det godt kan tage flere måneder for SU at godkende den. Du behøver ikke være optaget på uddannelsen for at søge om at få den godkendt.

Tilmeldt 2. Dec 12
Skrevet kl. 04:35

Hej Jacob 

Er du sıkker paa 'Du behøver ikke være optaget på uddannelsen for at søge om at få den godkendt.''??????

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 08:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ring dog og spørg der, hvor folk har forstand på det. Reglerne justeres hele tiden, så hvad vi - på mange måder udmærkede og velmenende Amino'er kan foreslå - er måske/måske ikke rigtigt i følge de regler, der gælder lige nu.

At vælge studium er noget, man bør overveje nogenlunde grundigt. Mon ikke din beslutning kan overleve til første hverdag efter nytår, hvor du kan komme i kontakt med SU-folkene?

mvh

Marianne

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)