Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navne forslag til bogstaverne UHK - skal have noget med tøj at gøre

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:

Volt & Volume:

Sasa Kovacevic:
Hvis du kan, kvitterer jeg med et "mange tak link" fra min blog sasa-kovacevic.dk til en af dine sider :-) Altså med andre ord jeg skriver en eller anden relevant artikel om din side. Fx Volt & Volume.

Det behøver du nu ikke. Min side er amerikansk, så jeg tror ikke, at det giver den helt store værdi fra en lille dansk blog. Wink

Jeg vil dog gerne lægge hovedet i blød, hvis du lige forklarer mig hvorfor, at oplægget ikke kan ændres? Det skyldes forhåbentlig ikke, at du "tilfældigvis" har købt et domæne med de pågældende initialer og ikke vil bruge penge på et nyt og bedre domænenavn!? :-)

Det er simpelthen fordi, at jeg har fat i et godt domæne i den forstand, at den har masser af gode indgående links og høj Pagerank. Så vil jeg benytte den til projektet Wink. Jeg ved godt at det ikke er alfa omega, men hvis det kunne lade sig gøre, så ville det være vildt fedt.

Men læg endelig hovedet i blød. ALT hjælp kan bruges, for ærlig talt. Jeg kan simpelthen ikke komme på noget.

Ok. Jeg vil da gerne give det et forsøg, men jeg kan ikke garantere, at jeg kan gøre det bedre end dine egne forslag (det er virkelig ikke en nem opgave :-).

Det må dog blive senere i nat eller i morgen. Min kæreste insisterer på, at jeg lige nu hygger med hende, dvs. ser tv, hører musik, og drikker drinks. :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Sasa Kovacevic:

Volt & Volume:

Sasa Kovacevic:
Hvis du kan, kvitterer jeg med et "mange tak link" fra min blog sasa-kovacevic.dk til en af dine sider :-) Altså med andre ord jeg skriver en eller anden relevant artikel om din side. Fx Volt & Volume.

Det behøver du nu ikke. Min side er amerikansk, så jeg tror ikke, at det giver den helt store værdi fra en lille dansk blog. Wink

Jeg vil dog gerne lægge hovedet i blød, hvis du lige forklarer mig hvorfor, at oplægget ikke kan ændres? Det skyldes forhåbentlig ikke, at du "tilfældigvis" har købt et domæne med de pågældende initialer og ikke vil bruge penge på et nyt og bedre domænenavn!? :-)

Det er simpelthen fordi, at jeg har fat i et godt domæne i den forstand, at den har masser af gode indgående links og høj Pagerank. Så vil jeg benytte den til projektet Wink. Jeg ved godt at det ikke er alfa omega, men hvis det kunne lade sig gøre, så ville det være vildt fedt.

Men læg endelig hovedet i blød. ALT hjælp kan bruges, for ærlig talt. Jeg kan simpelthen ikke komme på noget.

Ok. Jeg vil da gerne give det et forsøg, men jeg kan ikke garantere, at jeg kan gøre det bedre end dine egne forslag (det er virkelig ikke en nem opgave :-).

Det må dog blive senere i nat eller i morgen. Min kæreste insisterer på, at jeg lige nu hygger med hende, dvs. ser tv., hører musik, og drikker drinks. :-)

Ingen problem. For min kæreste kræver det samme af mig lige nu! ;) Du siger bare til hvis du kommer på noget. Sov godt!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med

Unique - Hot - Kool (ved godt at det staves med C, men benytter mig af kunstnerisk frihed.)

Held og lykke med det. :)

Kommer snart...

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har måske et navn. 

Er det herretøj, dametøj eller begge? Og skal ordene i navnet kommer i denne rækkefølge: U.... H..... K....?

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Elvis S:

Jeg har måske et navn. 

Er det herretøj, dametøj eller begge? Og skal ordene i navnet kommer i denne rækkefølge: U.... H..... K....?

Begge dele :-)

Det skal komme UHK. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm.. har du overvejet at kalde det noget skævt eller mærkeligt, nu hvor du har en ung målgruppe? Lidt ligesom nogle bandnavne.

Up Hill Kalaidoscope, Under Her Kettle, noget i den stil? Mest fordi ord med K på engelsk kan være svære at finde og ord med U kan være besværlige på dansk, hvis de skal være positive :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg melde pas, men jeg vil gerne spytte ind med en ide som du/alle andre kan brygge videre på hvis det falder i din smag. 

Jeg tænker: ''Unikke H.... Klæder''. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffes Hotte Klæder

Uffes Heisse Kleider

Med udgangspunkt i Uffe Burchardt

US Hot Kloth

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Unik Have (from) Kova (eller klædeskabet)

Unique Have - (from) Kova (eller Klædeskabet)

-Held og lykke Smile

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

U Has Klass

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)