Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du husket at LIKE Start Op Magasinet?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

De tråde, hvor vi har slettet "Facebook like jagt", har oftest været postet i "Café og Hygge" kategorien.

Hvorfor har i så ikke bare flyttet dem til korrekt kategori? Ronni har fået slettet et lignende indlæg både d. 4 og 15 december (Datoer er såvidt jeg husker) hvor han også var Amino+.

John Nielsen:

Poster man som Amino Plus et låst tilbud/promovering, så falder tråden jo hurtigt gennem listen med seneste tilbud.

Normalt vis vil folk gerne have mulighed for at bumpe deres tråde, det er sjældent jeg ser en tråd der er låst af trådstarteren selv til at starte med. Eller det vil sige, jeg ved der er én bruger der gør det, fordi hans indlæg altid bliver smadret. 

John Nielsen:
Det er de mange bumps med "Har synes om" + "Tak for det", der støjer - egentligt mere end tilbuddet/promoveringen

Helt enig, ligeså med "Send mig en pm". Men det ændre ikke på at tråden dukker op på forsiden, og hvis der kommer bumps, hvilket der jo helt sikkert kommer, så kommer den frem igen.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
John Nielsen:
Det er således tilladt at tilbyde mulighed for at synes om en Facebook side

Men hvordan er det et godt tilbud John?

Vores husvært har i regler for kategorien defineret formålet: 

Så indtil han eventuelt ændret spillereglerne, så er det dem der gælder.

Vi moderatorer laver ikke reglerne, vi "administrerer" dem bare. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:43

Hej Jacob.
Overholder Amino reglerne og er bestemt ingen person som prøver eller tænker på at omgå regler for at få noget reklame ud!

Du kan åbenbart ikke se idéen med at hjælpe andre med at komme godt fra start?
Hvorfor stille sig på bagben med at LIKE og sprede budskabet om et iværksættermagasin på en facebook profil?
Det forstår jeg simpelthen ikke. Se ud over din egen næsetip.

Det her gøres helt frivilligt og til gavn og hjælp til iværksætterne.
Come ON. Find the good spirit. 

De fleste har da interesse i at hjælpe sin omgangskreds.
Tænk nu hvis der er en som kunne have gavn at magasinet?

Eller tager jeg helt fejl herinde "gisp"???
Hvis der er nogen som mener det kan gavne i omgangskredsen så kommenter gerne ;-) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark:
Hvorfor har i så ikke bare flyttet dem til korrekt kategori? Ronni har fået slettet et lignende indlæg både d. 4 og 15 december (Datoer er såvidt jeg husker) hvor han også var Amino+.

Vi sletter gerne dobbeltindlæg, når nogen fristes over evne, og poster tilbudstråde med samme indhold igen og igen.

Der er da bestemt tråde, som efter min personlige mening læner sig mere og mere op ad den risiko.

Vi kan jo se på antallet af anmeldelser, at forummets brugere generelt er enige.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:50

Jeg må hellere lige kommentere nu jeg bliver nævnt.
I forbindelse med min tidligere tråd var jeg ikke klar over reglerne for indlæg.
Første tråd gik galt i upload.
Men 2. tråd fik jeg oprettet under forkert mappe og dermed var det ikke tilladt.
Som John skriver så er jeg klar over at man ikke må BUMP eller skrive har modtaget / sendt besked i en tråd da dette opfattes som støj. 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 18:52

Fedt magasin, og har læst det meget gennem tiden ;)

Keep up the good work!

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:52

John Nielsen:

Mark:

Vi sletter gerne dobbeltindlæg, når nogen fristes over evne, og poster tilbudstråde med samme indhold igen og igen.

Der er da bestemt tråde, som efter min personlige mening læner sig mere og mere op ad den risiko.

Vi kan jo se på antallet af anmeldelser, at forummets brugere generelt er enige.

Hvad sammenhæng har dit svar med mit indlæg? 

De to tidligere tråde der er slettet, er åbenbart slettet fordi de lå i forkert kategori. I stedet for at slette dem, så ville det jo være nemmere at flytte kategori. Derved slipper vi også for at indlægget oprettes 3 gange, for at ramme rigtigt. 

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:59

Hej Mark
Tidligere indlæg var der BUMP i og "har sendt dig PB" osv. Dette er ikke tilladt og derfor blev tråd ikke flyttet men slettet. 

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:02

Hej Entrepreneur
Dejligt at høre Smile
Sådanne tilkendegivelser giver bestemt ekstra energi til "fabrikken".

Mange tak Smile 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)