Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cloudsprout

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej sidder og roder lidt med cloudsprout men har problemer med at den kommer med en serverfejl desuden virker deres forum helt dødt og mange link fungere ikke feks http://help.cloudsprout.dk/ guides .. er det stadig under konstruktion ? der er selvfølig også den (meget oplagte) mulighed at jeg ik bruger det rigtigt er der andre der har problemer med cloudsprout ?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:46
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas.

Jeg synes Cloud Sprout virker rigtig spændende. Jeg legede også med det i går, men opgav også da jeg blev ved med at få fejl. Jeg tror stadig det er i beta, men mon ikke Lundsby kommer forbi, og kan kaste lidt lys over sagen? Det er ham der har udviklet det.

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:53

Hvis han ligger vejen forbi, ville det også være rart at høre hvornår de regner med PSD integration er klar til take-off.

Tilmeldt 11. Dec 12
Skrevet kl. 12:02

har prøvet at poste på deres Community men det virker mærkeligt at man skal være logget på for at komme derind og så skal man logge på med en anden account for at oprette en tråd ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:43

Hej Jonas

Vi har haft en super irriterende fejl, på CloudSprout. De templates som man kunne starte ud fra indholdt noget korrupt data, hvilket var årsagen til at du fik server fejl.

Nu er det fikset, der er lagt en template op som er rask :-) Den kan du hente fra SproutExchange, så er det bare at klikke Design på de enkelte sider og så er det rimeligt intuitivt at ændre designet.

Der kommer selvfølgeligt senere nogle hjælpe videoer, så man rigtigt kan komme i dybden med hvad CloudSprout kan.

Antallet af templates, vil forbåbenligt også stige markant i den nærmeste fremtid. Faktisk stiller vi med CloudSprout efter at leverer verdens bedste gratis templates, det kan man læse om her: http://www.amino.dk/forums/t/182898.aspx#1231687

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:45

Jimmy Thomsen:

Jeg synes Cloud Sprout virker rigtig spændende. Jeg legede også med det i går, men opgav også da jeg blev ved med at få fejl. Jeg tror stadig det er i beta, men mon ikke Lundsby kommer forbi, og kan kaste lidt lys over sagen? Det er ham der har udviklet det.

Så kiggede jeg endeligt forbi :-) Skulle lige havde fikset nogle bugs. Men nu er det bare at gå igang med CloudSprout. Jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:49

Whission:

Hvis han ligger vejen forbi, ville det også være rart at høre hvornår de regner med PSD integration er klar til take-off.

Ligenu ligger PSD-integrationen, ikke i road-mappet, vi har egentligt stadig koden liggende. Men medmindre der er flere der efterspørger den, vil alt fokus være på at få skaffet templates så folk kan komme godt igang.
Hvis du er grafiker/designer var det måske noget for dig at hjælpe os, med lave templates, se evt. her: http://www.amino.dk/forums/t/182898.aspx#1231687

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Gennemsnit 3.0 stjerner givet af 2 person

Hej Jonas

Jeg synes også der er rigtige mange fejl hos dem. Jeg har opgivet og være hos dem for de har alt for mange fejl.

100 gange nemmær og lave en hjemmeside i Wordpress eller lave en webshop i Opencart osv. :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:29

Billigstewebhosting.dk:

Jeg synes også der er rigtige mange fejl hos dem. Jeg har opgivet og være hos dem for de har alt for mange fejl.

Det er jeg ked af at hører, men jeg kan godt forstå dig, vi var lidt for hurtigt ude. Og har måtte pukle for at få rettet op. Det er der nu, selvom vi stadig mangler en del templates.

Billigstewebhosting.dk:

100 gange nemmær og lave en hjemmeside i Wordpress eller lave en webshop i Opencart osv. :D

Det var det igår, men idag skulle det forhåbentligt være anderledes. Ihvertfald for sites, vi mangler stadig en shop-template.
Hvis du igen for mod på at prøve CloudSprout, vil jeg meget gerne hører dit feedback. Vi investerer relativt mange timer i at gøre CloudSprout så godt og let som muligt.

Tilmeldt 11. Dec 12
Skrevet kl. 00:47

tak for svar Smile prøver at kigge på det igen syntes det så rigtig lækkert ud Yes

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)