Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges til at lave banner m.m.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med at lave en hjemmeside - JuraMedie.dk, hvilket kan ses her (preview). Den åbner d. 1. januar 2013. Inden da søger jeg en grafiker til at lave et nyt banner, og hvis jeg er tilfreds med grafikeren, kommer der nok også lidt flere små-opgaver. 

JuraMedie.dk har til formål at højne fagligheden og samtidig være et socialt medie for jurastuderende, hvilket jeg har fundet ud af, der er stor efterspørgsel efter. Ønsket er, at de jurastuderende skal have en hjemmeside, hvor de kan mødes på tværs af hold og uddannelsesinstitution. På JuraMedie.dk kan man oprette sig som bruger, hvor man dermed kan få adgang til JuraMedies notearkiv, forum, chat og meget andet. Det er helt gratis at benytte siden og oprette sig som bruger - indtil videre i hvert fald.

Grafikeren skal i første omgang som sagt lave et nyt banner (det i toppen), som på nuværende tidspunkt ser sådan her ud (920x108):

Mine krav til grafikeren er:

Du skal være erfaren. Dog behøves du ikke have flere års erfaring. Det er mere for, at jeg kan se nogle referencer. 

Du skal levere produktet inden for rimelig tid (gerne hurtigst muligt da vi jo åbner d. 1. januar).

Du skal være kreativ og være kunstneren i arbejdet. Du skal selv komme med løsningsforslag. Pengene skal ikke være det vigtigste for dig, men mere udførelsen og fornøjelsen i arbejdet. 

Lidt om opgaven:

Et banner med en masse blomster ser bare ikke særlig professionel ud. Siden skal gerne fremstå professionel, enkel, men samtidig indbydende for en jurastuderende. Derfor forventer jeg grafikeren kan levere et banner ud fra de krav. Banneret skal helst have samme "kasse" i venstre side, hvor der med hvid skrift kommer til at stå "JuraMedie.dk". Banneret må desuden gerne have et juridisk præg. Her er der frie tøjler, men jeg tænker, det kunne være fedt med en paragraf af en art eller noget i den dur. Som sagt er det dig, der er kunstneren, så vær kreativ. Farverne er også op til dig: men husk, det skal være enkelt, professionelt og indbydende. 

Det er en meget simpel opgave og burde ikke tage mere end en halv time at fuldføre. Du vil blive lønnet efter kvalifikation, men regn med en timeløn fra 200 kr. 

Som jeg skrev længere oppe, vil der nok komme flere opgaver til dig, hvis jeg er tilfreds med dit arbejde. Disse opgaver vil dog først komme lidt længere henne i forløbet. 

Skriv herunder lidt om dig selv og nogle referencer. 

Hilsen Alexander Bojsen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:08

Hej,

Jeg vil godt prøve og se om jeg kan lave det for dig. Kan start efter jule :D

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 15:12

Hej Alexander!

Jeg laver dig gerne et professionelt og prisvenligt banner, du kan kontakte mig på lucasholm@me.com, så kan vi tage den der fra.

Venlig hilsen,
Lucas. 

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 15:53

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)