|

|
søger ligesindede i Sønderjylland
![]() |
|
![]() |
|
![]() Har du nogen forslag til hvordan den første kontakt skal foretages til en potentiel kunde? Det er jo ikke fordi man ligefrem kan fare ud med det farvestrålende salgsmateriale |
Hej Mikkel, Ja klø på, skal det også lyde herfra. Har du eksisterende kunder? Så kan du jo tage en snak med dem om den eksisterende relation. Derefter kan du så begynde at åbne op omkring 1. at hjælpe ham med at identificere netop det problem du kan løse, og 2. høre om han er villig til at betale for en løsning til problematikken. Hvis du ikke har eksisterende kunder, kender du måske nogle som har nogle relevante kunder eller kontakter, og som du har tillid til. Dem kan du bede om en introduktion, hvor du fortæller at du er iværksætter og arbejder med en bestemt problemstilling. Jeg tror reglen er, at jo mere du fortæller, jo bedre data, og jo større risiko for at din idé spreder sig. Endelig har de fleste sympati for iværksættere, og kan derfor godt finde ud af ikke at sprede ordet. Dette eliminerer dog ikke risikoen. En decideret NDA vil jeg afholde mig fra, det er trods alt folk som gør dig en tjeneste :-) |
eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.