Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To unge iværksættere bag nyt koncept

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der så, når I har lavet indlæg nummer 999?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:51

Føns:

Det er egentlig et meget fedt koncept! Med lidt pagerank, skal det nok blive populært ;) 

Det håber vi det vil :)

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:55

Simon Mark Nielsen:

Kristoffer Broholm:

Hvori ligger det nye i jeres koncept, kontra blogs der har reklameindlæg, som har eksisteret i mange år?

Hej Kristoffer,

Det nye er, at vi tilbyder 999 unikke blogindlæg udelukkende bestående af en tekst om en virksomhed samt et link til den pågældende virksomhed. Jeg har ikke selv set dette koncept før.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Så 998 x DC - eller hvordan skal det forstås? 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:04

Simon Mark Nielsen:

Kristoffer Broholm:

Hvori ligger det nye i jeres koncept, kontra blogs der har reklameindlæg, som har eksisteret i mange år?

Hej Kristoffer,

Det nye er, at vi tilbyder 999 unikke blogindlæg udelukkende bestående af en tekst om en virksomhed samt et link til den pågældende virksomhed. Jeg har ikke selv set dette koncept før.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Jeg har sendt dig en PM for at undgå at deraile din tråd.

Kristoffer

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 21:04

MSkovmose:

Hvad sker der så, når I har lavet indlæg nummer 999?

Hej,

Vi vil selvfølgelig prøve at få medierne til at skrive om det, som vi allerede er i gang med. Vi finder helt sikkert også på nogle flere planer, når vi nærmer os salget af de sidste blogindlæg. Derefter skal vi have doneret 20 % af det økonomiske resultat til velgørende formål. Det er noget, vi også vil gå efter at samarbejde med medierne om. Mere kan jeg ikke sige nu. Skype-Smile

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 21:22

Jacob:
Så 998 x DC - eller hvordan skal det forstås? 

Der vil max komme DC det antal gange svarende til antallet af blogindlæg, som den enkelte virksomhed har købt. Desuden er det op til hver virksomhed selv at beslutte, hvad der skal være af tekst i hvert blogindlæg.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

49 kr. pr. blogindlæg? I forhold til gratis blogindlæg på de fleste blogs? Det er muligt, at jeg tager fejl, og det mener jeg, men min egen personlige mavefornemmelse siger mig, at I virkelig skal levere noget udover det sædvanlige - i kraft af det første blogindlæg, eller flere - før, at I får nogle til at betale for jeres såkaldte "unikke" blogindlæg.

Mange synes, at deres service er "unik" og "innovativ", men I er efter min bedste overbevisning nødt til at bevise, at det er tilfældet, dvs. overbevise potentielle kunder om, at I er pengene værd. Ja, 999 blogindlæg er mange, men det er egentlig ikke så svært at finde på noget indhold til så mange indlæg; det er langt sværere at skrive noget unikt indhold/finde en unik vinkel, som folk virkelig kan drage nytte af.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 22:46

Volt & Volume:
49 kr. pr. blogindlæg? I forhold til gratis blogindlæg på de fleste blogs?

Hej Thomas,

Nu har jeg ikke set en blog som denne, hvor man kan få gratis blogindlæg.

Volt & Volume:
Det er muligt, at jeg tager fejl, og det mener jeg, men min egen personlige mavefornemmelse siger mig, at I virkelig skal levere noget udover det sædvanlige - i kraft af det første blogindlæg, eller flere - før, at I får nogle til at betale for jeres såkaldte "unikke" blogindlæg.

Vi har her til aften fået en håndfuld nye betalende kunder, så det går tilfredsstillende.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:52

Simon Mark Nielsen:
Vi har her til aften fået en håndfuld nye betalende kunder, så det går tilfredsstillende.

Tillykke med det! Det er imponerende, at I har fået nogen til at "signe up" for 49 kr. pr. blogindlæg uden, at de på forhånd ved, hvad de betaler for!? Jeg forbeholder mig retten til at tvivle godt og grundigt på dette!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:56

Simon Mark Nielsen:
Nu har jeg ikke set en blog som denne, hvor man kan få gratis blogindlæg.

En blog som denne? Kan du ikke udspecificere dette? For jeg har endnu ikke fået nogle beviser for, at jeres blogindlæg er "unikke"?

Hvad er det helt præcist, at I kan levere i forhold til andre? Hvorfor er det, at man skal betale for jeres blogindlæg i forhold til alle de andre, som er gratis? Det har du/I endnu ikke givet nogen forklaring på!?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)