Det korte svar: Ja.
Det længere svar: Har du en unik idé, eller en idé som du kan tjene særdeles mange penge på, men du ved ikke rigtig om det er noget som vil slå benene væk under folk, så vil det mest optimale være at spørge andre folk. Der er dog den "bivirkning", at din idé altså kan blive taget og "stjålet" fra dig - hvis man kan sige det, eftersom du jo selv har "afsløret den".
Jeg ville ikke sige noget som helst om idéen, såfremt det er en unik idé. Tusindvis af mennesker søger til dagligt ind på Amino og vi må nok erkende, at det jo ikke er alle der er lige gode mennesker. Der er - som alle andre steder, et råddent æble imellem frugterne.
Jeg havde måske, hvis det kunne lade sig gøre, pakket det godt og grundigt ind når jeg skrev et indlæg. Jeg ville ikke skrive direkte om idéen, men komme med små bemærkninger eller spørgsmål, der relatere til noget andet, men gør at du får svar på det du gerne ville - det har jeg gjort særdeles mange gange med succes.
Jeg har før her på Amino set nogen spørge om et domænenavn var godt, hvorefter der gik meget kort tid, så var domænet simpelthen snuppet af en anden.
Jeg håber det bedste for dig og din idé.
Med Venlig Hilsen
Morten