Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en webshop koste?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Mon ikke din modstand imod Gør-det-selv løsningerne, kommer fra at du gerne selv vil leve af at lave "færdige" løsninger :-)

Lundsby:
Så hvis man er lidt kvik i pæren, ikke er bange for sin computer, så er det bestemt muligt at komme i mål med en gør-det-selv løsning.

Siger ham der gerne vil sælge gør det selv løsninger Wink

Teddy 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:18

Lundsby:
Mon ikke din modstand imod Gør-det-selv løsningerne, kommer fra at du gerne selv vil leve af at lave "færdige" løsninger :-)

Og mon ikke din kommer af det modsatte? :) Jeg har ikke et problem med gør-det-selv løsningerne, det kan være rigtig fint, hvis man selv har viden om opsætning og hvad der "tricker" ens målgruppe. Og så handler det jo, om man vil det eller ej, om at kunne sammensætte et design, der giver kunden en god oplevelse, uanset om man så har templates at arbejde med eller ej.

Lundsby:
Jeg tror helt klart det er rigtigt for de systemer hvor man skal kode, konvertere, sætte webhotel op etc. at det tager mange timer at sætte en shop op.

Tja, det er der jo nok ;) Bare ikke hos os, for her leveres løsning færdig, uden kunden selv skal rode med koder eller andet. Samtidig er systemet 100% open source, så der kan tilrettes i hoved og r.. :)

God jul

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:30

Teddy Carlsen:
Siger ham der gerne vil sælge gør det selv løsninger Wink

Helt klart, og der er ikke nogen tvivl om at jeg mener at får kunder på et lille budget, er det smartest at bruge gå gør-det-selv vejen.

Men ironisk nok, så tjener vi faktisk meget mere på at leverer "færdige" løsninger, end på CloudSprout. I EasyFlow A/S som vores konsulent selskab hedder, er nogle af de seneste kunder: Carlsberg og Porsche Danmark. Vores dyreste webshop har kostet over 2.5 millioner.
Så det er bestemt ikke fordi jeg er modstander af "færdige" løsninger.

Men de er ikke for alle, specielt når budgettet er stramt er man tvunget til at få leveret fra de nederste i hierakiet, og det ender tit med noget skidt og for kunden tilmed noget dyrt skidt.

Samtidigt er jeg stor tilhænger af "The Lean Startup" modellen, som Eric Riess har lavet. Jeg tror hvis webshops fik flere forsøg, til at ramme markedet rigtigt, så ville de blive meget mere succesfulde.

Når men det blev en længere smøre, og for at det ikke skal være løgn, så er det faktisk uddybet i dette podcast

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)