Jeg vil ikke lade være med at benytte mig af gode tilbud en anden gang.
Pointen er netop at det íkke er en god forretning, det er designet til at ligne et godt tilbud. I virkeligheden er det et billigt ur fra kina hvis indkøbspris typisk er dækket af de 39,95 du betaler i porto og administrationsomkostninger for dit "gratis" ur med tilhørende magasin.
Den type virksomheder lever af at du glemmer og opsige aftalen, og kører gerne sager i retten. Du kan roligt melde dem for vildledende markedsføring, men du kan roligt regne med at spilde din tid, de har allerede selv haft en advokat til at se det igennem og sørge for nok smuthuller til at de ikke hæfter for en skid.
Hvis vi kigger på den nuværende situation så har de din underskrift på at du har bestilt de første 3 blade, du har derudover påstået at du har sagt op og at du efterfølgende ikke har modtaget flere blade. Hvis du kan oplyse præcis tidspunkt for din opsigelse, f.eks. kan du tage et screenshot af din telefon for den dag hvor du ringede til dem ... hvis du stadig kan finde opkaldet.
Jeg vil mene at du, såfremt du ikke har modtaget bladene og at du kan sandsynliggøre din opsigelse, har en sag. Omend en dårlig sag, så har du stadig en sag som du kan vælge at køre, og måske håbe på at modparten begår en fejl. (Typisk er den type firmaer gode til inkasso proceduren, men hvis modstanderen har en dygtig advokat kommer de hurtigt til kort) Har du en chance for at vinde? Nej det tvivler jeg stærkt på. De kan dokumentere abonnementet, du kan ikke dokumentere opsigelsen.
Mit oprigtige råd er at betale de 1000kr, give dem en sviner på trustpilot, og så lære lektien. "Hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt, så styr udenom" ... eller "There's no such thing as free beer" :-)