Det kan godt være at Q8 som selskab ikke betaler skat, og hvad så? Q8 har tusindvis(?) af ansatte der hver måned betaler skat, ekspedienter såvel som direktører og chef'er, Q8 som virksomhed skaber arbejdspladser og masser af indtægt. Bare fordi et firma betaler 0 i selskabsskat betyder det ikke at de svindler, det kan slet og ret være et tegn for at virksomhedens overskud kommer medarbejderne til gode. Den her liste har ikke andet formål end at give halvbegavede journalister noget at skrive om, og hr. og fru danmark noget at blive provokeret af - i virkeligheden er informationerne ikke meget værd uden viden om hvad der ligger bag. Jeg kunne godt forestille mig at det bliver problematisk at være en stod virksomhed der lever af mellem-begavede mennesker, altså mennesker der kan finde ud af at slå op på skat.dk, men ikke har forstand til at forstå økonomien bag. Det kan nok komme til at koste kunder er jeg bange for :-) |
Jeg synes det er helt ulækkert de er blevet offentlige.. Hvad nytter det at den "dumme" dansker kan gå ind og kigge virksomheder om nakken? Der gik jo heller ikke mere end et par timer EB, JP, DR osv. fik skrevet en masse negative artikler om hvor slemme nogle var virksomheder var.. Og man kan jo ikke bare tage det tal ud af en sammenhæng og drage en konklusion..
Endnu engang har de dummet sig på borgen :/