Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulig kritisk fejl - brug 1 minut til at teste 1 ting på min side.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der har tid til at hurtig teste tekstfeltet (Navnelappen) på Navnelapper.dk.
I behøver bare skrive et eller andet i tekstfeltet - og klik på 'gem' eller 'videre' knappen.

Jeg har fået tilbagemeldinger om at der ikke kan skrives tekst på 'Navnelappen' på siden (du forstår hvad det er når du ser den).

Jeg har testet dette selv fra forskellige pc'er og i forskellige browsere
og jeg har ikke nogen problem med det. Alligevel får jeg stadig fejlmeldinger fra folk.

Dette er en kritisk fejl, som er vanskelig at rette så længe jeg ikke kan reproducere fejlen selv.

Der er en 'poll' for enkel svar.

På forhånd tak.

- Søren

Kan du skrive i tekstfeltet (navnelappen) på min side?

Test Navnelappen på navnelapper.dk

Du behøver bare indtaste noget tekst og klikke på en af knapperne under.

Det er alt - på forhånd tak for hjælpen.

• Jeg kan skrive tekst på 'Navnelappen' (92%)
  • Jeg kan IKKE skrive tekst på 'Navnelappen' (8%)
  • Totalt antal stemmer: 25
Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 12:15

Kan fejlen være at teksten ikke vises på den store lap men i det næste felt hvor man så kan trykke den af??

Den kommer i næste felt her, men bliver ikke i det store felt hvis det giver mening?

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 12:18

ser ud til at virke kan ihvewrtfald lave flere tekster og gemme dem køre vista med chrome brow

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 12:20

Har "stemt" - Virker fint herfra, via Mac/ firefox.

SUPER idé, og rigtig fed side. Er vild med de symboler i toppen af siden, god ide med dem med kryds over også ;-)

Faldt lige over en "mangel" - Under siden "FAQ --> Hvem ejer navnelappen" Mangler en beskrivelse.. Og så gik der lige et øjeblik før jeg fattede dit telefonnummer. Men meget flot side! Tommelfinger opad ;-)

Du burde hænge en A4 flyer op i de nærmeste institutioner, selvfølgelig med masser af dine lapper, påtrykt "navnelapper.dk", så folk kunne tage et "visitkort" (en af lapperne) og selv mærke kvalitet og evne.
En kommende kunde herfra, næste gang vi mangler navneetiketter til ungernes tøj!

GOD VIND!

Mvh

Daniel // shopKONRAD

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 12:20

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31

når jeg klikker bestil forsvinder det skrevet så jeg kan ikke se hvad man betaler for , er det forsvundet eller hvor er det henne nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Fra  Maerk Skrevet kl. 13:09

Hej, tak for alle svar. Utrolig hvor godt 'samfund' der er her på Amino.

@Mikael, Ideen er at man skriver i det store felt. Når man så trykker "Gem...." så ryddes det store felt (så man evt. kan lave en ny) - samtidig med at den bestilte navnelap lægges ned i ordreoversigten.

@Lucca, ^^ det giver måske også svar på dit spørgsmål

Der er rigtig mange ting som kan/skal optimeres, men hele udviklingsprocessen har virkelig trukket tænder ud - og der har været så mange bugs efter lancering, at jeg simpelthen ikke har haft tid/overskud til at fokusere på andet end at på det mest grundlæggende til at fungere.

Igen, tak for alle tilbagemeldinger - det hjalp også på julehumøret...

- Søren.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21

Søren Larsen:

Hej, tak for alle svar. Utrolig hvor godt 'samfund' der er her på Amino.

@Mikael, Ideen er at man skriver i det store felt. Når man så trykker "Gem...." så ryddes det store felt (så man evt. kan lave en ny) - samtidig med at den bestilte navnelap lægges ned i ordreoversigten.

.

Igen, tak for alle tilbagemeldinger - det hjalp også på julehumøret...

- Søren.

jeg tror måske det er svaret at det forsvinder og god ide man lettere kan se det man lige før har skrevet og der også står det skrevet er gemt og kan ses der

Vis klikker videre bestil forsvinder jeg helt fra din side og vis går tilbage kan jeg slet ikke finde på siden overhovedet det skrevet i  navnelap

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:36

Virker fint med Chrome 12.0.742.124 og FF 10.0.1 begge på Fedora.

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Fra  Maerk Skrevet kl. 22:14

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvad som er galt. Det er jo fint, at 'bare' en ud af ti oplever fejlen, men alligevel ekstremt irriterende når det ikke virker for absolut alle.

Tak for alle tilbagemeldinger.

- Søren.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)