Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulig kritisk fejl - brug 1 minut til at teste 1 ting på min side.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Man kan centrere og venstrestille, hvorfor kan man ikke højrestille?

I udgangspunktet skulle det slet ikke være mulig at justere teksten - alt skulle være centreret. Men, udvikleren lagde ind en funktion for at venstrestille, og den har jeg ikke fået pillet væk endnu.

Det kan jo virke mærkeligt at fjerne funktioner, men den grundlæggende ide at at det skal være så simpelt som mulig.
Derfor kan man heller ikke vælge skrifttype, kursiv tekst, osv.

Man kan så diskutere, om det er en smart strategi, det er jeg nemlig slet ikke sikker på.

Jeg har også et problem med de stiplede 'knapper", men jeg tog et bevidst valg at jeg ikke ville lave "micro-management" af designet - som er lavet af en canadier.

De som er interesserede i hele processen bag sitet kan læse mere her: https://plus.google.com/u/0/112522249441978874085/posts/iKFeK9YhzPF

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:45

Se... Alt det der er heldigvis dine egne valg. - Men teknisk ok herfra! Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05

sørg for hele vejen igennem proces når man bestiller varen at man kan se at  der  stadigvæk er gemt det skrevet på siden derved ved man får det korrekte bestilte vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Fra  Maerk Skrevet kl. 21:07

Mikael christiansen:
sørg for hele vejen igennem proces når man bestiller varen at man kan se at  der  stadigvæk er gemt det skrevet på siden derved ved man får det korrekte bestilte vare

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener.

Som siden er nu kan man kun se de navnemærker man har bestilt ved at scrolle op på siden. Men, de er der... :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29

Søren Larsen:

Mikael christiansen:

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener.

Som siden er nu kan man kun se de navnemærker man har bestilt ved at scrolle op på siden. Men, de er der... :)

jeg kan ikke se når jeg går klikker videre i proces da jeg kommer væk fra siden og derved forsvinder den bestilte vare , er det sådan det skal fungere på siden for så tror jeg sådan set du har svaret hvorfor så mange skrev til dig det ikke fungere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 21:57

God ide.

Har kigget i Firefox 16, IE8 og 9. Den virker i allesammen.

Hvis jeg skriver 5 linjer og efterfølgende bruger 'pil op' for at rette i en af linjerne 1-4 ændres tekstens størrelse. Størrelsen af teksten afhænger af hvilken linje jeg skriver mere tekst i.

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Fra  Maerk Skrevet kl. 00:42

Mads Mogenshøj:
Hvis jeg skriver 5 linjer og efterfølgende bruger 'pil op' for at rette i en af linjerne 1-4 ændres tekstens størrelse. Størrelsen af teksten afhænger af hvilken linje jeg skriver mere tekst i.

Mange tak for den grundige test!

Jeg ser, at teksten er lidt ustabil mhp størrelse. Det skal rettes. 

Jeg har valgt at alle bogstaver får samme størrelse - dvs at hvis der er 17 tegn i en linje, hvilket er maks, så vil alle andre linjer også have små bogstaver - uanset længde på tekststrengen. Dermed endres teksten størrelse mere, hvis man skriver i en linje med en lang tekststreng.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)