Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor kontaktannoncer

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
På opfordring i tidligere tråd: "Opfordring til Herr Thorborg" starter jeg denne tråd.

Her er det muligt at indsætte en "kontaktannonce" hvis man ønsker at tilbyde sig som mentor eller hvis man ønsker en mentor.

For at relevansen af rådgivningen skal være i orden foreslår jeg at man i annoncen som minimum nævner følgende:

Navn
Alder
Geografisk område
Branche
Lidt om ens kompetencer
stiller sig til rådighed som mentor/søger mentor

Selvfølgelig er man velkommen til at fylde mere på.

Med venlig hilsen

Søren Joensen
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:34

Som den første under fanerne vil jeg gerne melde mig som søgende.

Mit navn er Søren, jeg er 23 år, bosat i Nordjylland og meget ihærdig efter at komme i gang.

Jeg søger en mentor der kan rådgive mig om mine valg, rent arbejdsmæssigt.
Jeg søger primært en mentor indenfor salg/marketing, da det er denne branche jeg brænder for.

Jeg ved jeg er god til at sælge og har også masser af ideer - mangler blot nogle ordentlige produkter og søger derfor rådgivning herom - hvad holder og hvad gør ikke. Derudover har jeg masser af projekter om at starte selvstændigt, men skal lære at holde fokus på den rigtige idé.

Jeg forestiller mig at vi kan mødes personligt efter temperament og behov ca. hver 2. måned.

Håber mange, eller blot den rigtige vil melde sig til at vejlede en ung, ambitiøs knægt i den hårde businessverden.

Med venlig hilsen

Søren joensen
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:43
Navn : Thomas Cuno
Alder: 37
Geografisk område : Danmark, men bor på Sjælland
Branche : Forlag, IT, Rekruttering, Entreprenør (Dem med gravemaskiner :-) )
Lidt om ens kompetencer:
Jeg har drevet mange virksomheder gennem årene, nogle solgt med succes, andre lukket igen. Nogle få uden succes. Det har givet mig mulighed for at lege på mange forskellige områder, og en stor ballast når jeg snakker med egne kunder. Sålænge jeg laver noget jeg synes er sjovt, og jeg har penge at leve for, så er mine mål nået. Resten kommer af sig selv.
Privatr har jeg 3 dejlige unger, og en super kvinde som jeg bor sammen med lang langt langt ude på landet. Men arbejder næsten altid online - ved godt hvordan man slukker.

stiller sig til rådighed som mentor

Kan kontaktes på cuno (snabeldyr) cuno.dk <- her er et uopdateret CV i ørvigt.
Skriv helst en mail som start, så skriver jeg eller ringer tilbage .
Fra København Ø
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:53
Og slutter mig ligeledes til :)

Navn: Sebastian D.
Alder: 21 år
Geografisk område: København
Branche: Værtshus/Natteliv
Søger mentor

Mangler en der kan hjælpe mig med at lave budget, ordenlig forretningsplan og realistiske forventninger.
Ikke fordi jeg intet har lavet, men mangler en der kan vejle om hvordan jeg får det til at se professionelt ud, samt hvordan jeg gør det realistisk. :-)
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 07:29

Som mentor

Navn: Karsten Hansen-Nord
Alder: 46
Bopæl: Ringsted/sjælland

Branche: har fra 1988-2003 været adm direktør i en mindre byggemateriale koncern med 90 ansatte. Solgte forretningen til et børsnoteret selskab og startede primo 2004 en auktionsportal, www.giv1bud.dk, som jeg fortsat ejer og driver sammen med en forretnings partner. Har min force inden for salg, marketing og økonomi. Driver min website ud fra et købmandsmæsissigt synspunkt. Det tekniske har ingen interessse.

Mine forventninger til ansøger er minimum 1) godt koncept 2) got what it takes!

Kontakt kan ske til kh-n@giv1bud.dk med en kort præsentation og beskrivelse. Jeg svarer efterfølgende telefonisk
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 18:17
Spændende initiv´ - som jeg også gerne vil byde ind på

- her : vil gerne være Mentor

Navn : Dann Sommer
Alder : 45 år
Geografi : 
- Primært Østjylland/ Trekantsområdet, men også hele DK vha tlf./web
Branche : Coaching, Undervisning, IT
Kompetencer :
- Hjælp til at skabe mål, fokus & handling
- Konceptudvikling
Baggrund
- 10 år som selvstændig med teambuilding, foredrag & firma-arrangementer
- 10 år med IT
- og meget, meget andet ...
Mine forventninger til mentee :
- at du vitterligt er motiveret for dét du vil
Mere info på :

hilsner
dann sommer

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 18:25
Spændende initiv´ - som jeg også gerne vil byde ind på

- her : søger Mentor

Navn : Dann Sommer
Alder : 45 år
Geografi : 
- Primært Østjylland/ Trekantsområdet, men også hele DK vha tlf./web
Branche : Coaching, Undervisning, IT
Kompetencer :
- Hjælp andre til at skabe mål, fokus & handling
- Konceptudvikling
Baggrund
- 10 år som selvstændig med teambuilding, foredrag & firma-arrangementer
- 10 år med IT
- og meget, meget andet ...
Mine ønsker til min Mentor :
- at du er en person der har givet dig i kast med livet, på mange måder - både privat & professionelt
- at du er lykkedes med noget af det du har valgt at gøre - privat & professionelt
- at du er i stand til at ´forstyrre´ min egen måde at tænke på
- du er fortrolig med mulighederne og tankegangen i ´the digital economy´, dvs. at skabe forretning igennem mulighederne der ligger i anvendelsen af Internet på nye og anderledes måder.
- ønsker at bidrage med sparring omkring valg/konceptudvikling af et webkoncept til søsætning om 1-2 år.
Evt. supplerende info på :

hilsner
dann sommer
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:42
Navn: Jim PM Alder: 32 år Geografisk område: Nordjylland, er ikke begrænset hvis du bor andre steder Branche: krop, skønhed og nydelse (det er ikke så let at sætte i bås) Lidt om ens kompetencer: har været selvstændig i 13 år og har en kæmpe lidenskab for opbygning af brands. Har mine styrke på den visuelle del og har stor interesse i at arbejde med folk i udlandet og tænke internationalt. Og arbejder gerne sammen med folk rundt i verden for at finde de bedste. For jeg har indset at de bedste personer ikke nødvendigvis findes i Danmark. Søger - en mentor som har en forståelse for vigtigheden i at opbygge et brand som betyder noget for forbrugerne. Og på den måde skaber en merværdi hos forbrugerne. - søger hjælp til at udvikle og videre udvikle mit brand/forretning både i Danmark og i udlandet. - en som vil ligge sit øre til og komme med sin mening for at kunne træffe de rigtige valg - en som måske har erfaring med at udvikle distribution af mit produkt eller kan være behjælpelig med at opbygge en sund og langsigted forretning. - en der selv har erfaringer med at opbygge et brand. - en som tør tænke skævt og ikke er bange for idéer som ingen har tænkt på før - os personer som kunne tænke sig være en del at en kreativ tænke tank.
Fra Tollarp Sverige
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger en mentor! (i en kortere periode)

Navn – Jannie Andersen

Alder – 21 år

Geografisk område - Valby

Branche – Dagligdags design

Jeg er en meget imødekommende, visuel og kreativ ung kvinde, som vil sætte stor pris på noget feedback indefor design og udvikling af nogle lampeskærme

Jeg har allerede udviklet forskellige lampeskærmdesigns, hvor af en af dem er lavet i adskillige prototyper i pap.  Hvad jeg mangler, er en som kan hjælpe mig videre med designe, udvælge materialer og sælge idé og design til en virksomhed.

Jeg er meget seriøs omkring mit projekt og er meget selvhjulpen og ikke bange for at tage fat selv.

Med venlig hilsen 

Jannie Andersen

Fra København
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:42

Navn: S. Hansen
Alder 53
Geografisk område : Sjælland / hele landet
Banche: mindre/mellemstore virksomheder, restauranter

Søger mentor

Jeg har en virksomhed, og har i et datterselskab hjemtaget et nyt produkt til et for mig helt nyt marked - troede jeg kunne gå på vandet, og at jeg havde synergi-effekt fra mit andet firma - det kom til at udvikle sig stik modsat.
Det betyder at jeg har siddet med alle markedsinformationer selv, breve markedsføring etc. og er løbet sur i det. Jeg mangler i den grad en at vende ider med og få modspil på teorier om hvorfor det er som det er. Jeg har dog nogle kunder.
Produktet har gode  muligheder, men jeg har arbejdet for ustrukturede, fordi den nye branche var så ny for mig.
Jeg har brugt mange penge på håbløse konsulenter som kun har haft ekspertise inden for et meget snævert område.

En vil jeg dog fremhæve, det var ham som sagde " du er ved at starte et helt nyt firma - det er en helt anden proces"

Jeg så helst en partner som ser de samme muligheder som jeg gør, så vi kunne udvikle det sammen.og dele oveskudet.

Det stadig jeg er på er vel en delvis gennemført markedsundersøgelse der har give nogle kunder.

Mentors opgave er at samle det jeg ved nu +det jeg tror, hjælpe med beskutnigen hvad gør jeg så ?
partner -salg - eller en skovl og et huld i jorden til projektet.

send gerne en privat mail om hvad du kan - så kontakter jeg dig og vi aftaler derfra..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)