Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg de gode engro køb

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvordan og hvor henne finder jeg varer og vare pertier til en god pris ? De sider jeg kan finde er min 4 led hvis ikke mere og priserne derefter.

Jeg vil også gerne importere direkte fra fabrik men kan pt ikke overskue alt det der følger med herved.

Interesserne er: gadgets og fx sjove t-shirts mv. tøj til store piger, tøj til buttede børn, babyting, event og sesonvarer, kage udstyr og bolig interiør (svenske og franske bonde møbler mv)  

Pris og afsætnings mulighed er vigtigere end kategori - hvordan finder I jeres varepartier ?  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42

Hej,

Jeg er fra virksomheden Moore Invest S/P DK-34639361, og Moore Consulting s.m.b.a. DK-34878587. Vores primære opgave er netop det du ønsker. Vi har 3 fastansatte agenter, 1 i Hong Kong, 2 i Kina, som opsøger fabrikker og laver prisforhandlinger for os.
Vi tror ikke på ideen i at man betaler x antal kroner, for dette arbejde, uden at vide hvad man får. Derfor arbejder vi udfra følgende: Du sender os en mail med en varekategori du ønsker, du sender os et realistisk bud på hvad du ønsker prisen skal være, og kvantiteten. Vi vurdere opgaven, og sender den til den relevante agent, som så vil vende tilbage med billeder, priser, osv.
Herfra har du så 2 muligheder:
1)
a) Vi importere varepartiet for dig, og det kan afhentes fra vores domiciler i Odense (5240 og 5200), eller b) vi sender dem med GLS eller DHL direkte til dig. Ved paller, levere vi dem gerne selv med vores fastansatte chauffør.
For denne løsning betaler du kun prisen for varerne + fragten + moms. Vores normale betalingsbetingelser, ved nye samarbejdspartnere er, at du aflægger en betaling på 20% af ordrens samlede sum, som depositum, og 80% når varerne er landet i Danmark (somregel tager dette under 7 dage)
b)
a) Vi sender dig et FOB tilbud, hvor varerne bliver stablet og pakket, klar til afhentning i Kina eller Hong Kong, og her sørger du selv for resten
b) Vi sender varerne direkte fra fabrikken til dig.
Ved disse løsninger sparer du lidt, idet du selv kommer til at stå for importen i Danmark. Ved denne løsning kræver vi dog ved nye samarbejdspartnere at betalingen sker inden levering.
Kontakt mig gerne på mail for en drøftelse: mm@mooreinvest.dk
Venligst,
Michel Moore
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 03:40

Hvis du vil erhverve dig varer tidligere i værdikæden, så skal du selv opsøge producenten - derved undgår du de ekstra led. Det er relativt enkelt, at tage en tur til Asien, evt. besøge Canton Fair og finde nogle interessante partnere.

Omvendt kan du købe ind hos diverse europæiske grossister - Tyskland har rigtig fine muligheder.

Nuvel - når alt kommer til alt, så handler det om, hvilke mængder du vil indkøbe. Jo større mængder, jo tidligere i værdikæden er det relevant at indkøbe.

Du skal være velkommen til, at kontakte mig - har gode kontakter til produktion af babytøj. 

Tilmeldt 17. Dec 12
Skrevet kl. 06:58

Mange tak for svaret jeg vil have jer i mente. Dog er jeg kun i begynder/opstartsfacen og vil gerne starte i det små (læs 5000kr klassen) altså meget lille vareparti og det er vel for småt til virksomheder som jeres ?

Jeg vil også gerne vende bøtten om og opkøbe hvad jeg nu finder som en god handel fremfor at lægge mig fast på et bestemt produkt.

Mvh Majken

Tilmeldt 17. Dec 12
Skrevet kl. 07:09

Tak for svar - det var et godt fif mht tyskland - hvad er det for babytøj du har kontakter til ? kan man bestille fx bestille efter eget design mv og hvordan med størrelsen på bestilling ?

Mvh Majken

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)