Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min butik taber terræn i google?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

fangfisk.nu:
Jeg har begrænset adgang til sitet fra udlandet for at undgå uønsket trafik fra spammere eller værre

Når nu du skrivere "værre", er det mon så søgemaskinerne du mener?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

fangfisk.nu:
Jeg har begrænset adgang til sitet fra udlandet for at undgå uønsket trafik fra spammere eller værre. Så kan desværre ikke hjælpe med adgangen.

Hint: Hvor tror du googlebot kommer fra? Ringkøbing? ;-)

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 07:30

Jeg ved ikke om du har ophævet begrænsningerne, men jeg kunne fint tilgå siden fra Bangkok.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:46

Som det bliver nævnt bør du læse ldit mere om SEO for det nytter ikke blot at lave "konstant backlinks og social buzz".. Der skal flere ting.. Prøv at se om du ikke kan finde et par guides :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:51

Hej igen.

I skal have mange tak for jeres input, men jeg synes faktisk at tonen i denne tråd er blevet lidt hård. Jeg skriver i min indledning af min butik er nyåbnet, og derfor giver det vel lidt sig selv at jeg ej kender alverden til SEO endnu. Alligevel er der en del indlæg som ret hårdt vender kritik mod vores måde at håndtere vores site på, så derfor vælger jeg at lukke denne tråd - ja, det gælder selvfølgelig kun hvis jeg kan finde ud af det ;)

Dertil skal det lige siges at jeg ikke længere blokeret trafik fra udlandet, men jeg også inden denne "genåbning" havde tilladt google og bing's IP adresser således vores site kunne blive indekseret mm., så kritikken er ikke helt retfærdig.

Jeg lader tråden være åben lidt endnu, så der bliver plads til en afsluttende kommentar, men lukker den omkring jul.

Tak for hjælpen, til de der har bidraget positivt. 

http://www.fangfisk.nu

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:28

Hej, 

Enig med de andre kommentarer omkring SEO.

Vil dog ogsaa lige sige at jeg gerne vil have nogle lidt mere laekre og hoejere kvalitet i produkt-billederne. Intet at goere med SEO, men ud fra et kunder synspunkt.

Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:51

Lars Riis:

Hej, 

Enig med de andre kommentarer omkring SEO.

Vil dog ogsaa lige sige at jeg gerne vil have nogle lidt mere laekre og hoejere kvalitet i produkt-billederne. Intet at goere med SEO, men ud fra et kunder synspunkt.

Vi er helt enige, og det bliver der taget hånd om efter jul. Men tak for hjælpen..

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:03

En mulighed er at skrive noget mere content (altså tekster), som kan give google lidt mere at bide i? Burde kunne hjælpe lidt den rigtige vej :)

Jeg er ikke den store SEO-haj selv, men jeg har også erfaret at min side hoppede mellem nr. 5 og 95 i starten :) Byg stille og roligt nogle gode relevante links, arbejd med dine meta-titler og meta-descriptions (hvis du ikke har gjort det allerede), lav "flotte" links (Fx "fangfisk.nu/produkt/flue-til-ørred" istedet for "fangfisk.nu/produkt/flue48md-til-ørred-fwnfwejkfw-fgzgnrei" - Ved ikke om du har gjort det, men har du ikke er det godt at få gjort ved alle sider og undersider, før du begynder at linkbuilde, da dine links ellers vil dø når du ændrer dem senere)

Generelt tror jeg bare at det handler om at klø på :D

-Held og lykke med sitet!

(Må give dig ret i, at nogle af kommentarerne var lige flabede nok, men siden den ene ikke var ordentligt begrundet og den anden ikke var relevant, da du havde tilladt google bot, så synes jeg bare du skal ignorere disse 2 og tage alle de gode råd du har fået i tråden med dig istedet for :D)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:28

For at skabe maksimal stabilitet i dine placeringer - sørg for link fra autoriteter indenfor "fisk". Feks kan du få links fra amatør blogs som omhandler fiskeri, måske put and take sider. Det vil gavne din shop.
Lad måske fiskere indrapportere de bedste fiske steder i dk. Det vil være noget mange gerne vil linke til.
Kan bare sig klø på!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)