Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog hjælp - forslag. Model - Pezsi.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino friends. 

Jeg har et meget sjovt lille "projekt" kørende for tiden - pt. været sammen med en Finsk / Svensk pige over længere tid, og hun arbejdet pt. som model for diverse magaziner og blade i Finland. Hun har nu besluttet sig for at flytte til Danmark for at prøve sig lidt frem hernede, og se om hun kan få noget ud af det på model siden. Hun er ret "grøn" hvis man kan sige det sådan med markedsføringen af sig selv, men jeg kan tydeligt se at hun har fat i den lange ende. Hun har haft en del kontakt med diverse professionelle fotografer i DK osv. Udover model siden, er hun også en ivrig blogger og har blogg siden www.pezsi.com  , hvor hun har 1000 unikke besøg om dagen, og det er så her hun godt kunne tænke sig at vide om man kunne gøre dette til en indtægts kilde, eller om det er komplet håbløst . Hun har desuden fanpage på facebook http://www.facebook.com/JessicaPezsi, bruger på modelportalen.dk (Pessi) og modelmayhem.com (Pessicat) .  Det er så her i kommer ind i billedet, skyd endelig løs med ider og forslag til optimering og til hvordan hun evt kommer videre, jeg har selv en masse gode ideér, men det er altid fedt at få inputs fra jer - på forhånd tak.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror udmærket der kan tjenes penge  på det , hvorfor ikke få nogle reklamer på siden tilmelde side den partner adds , det tror jeg sagtens kan give nogle gode kroner til din side.

man kan altid forbedre markedsføring

  • få videoer på siden
  • lave presse meddelelsers
  • måske skrive enkel artikler ud om din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja der er bestemt råd for at kunne tjene nogle penge.

Som Mikael siger, tilmeld dig Partner-Ads, det er nemt og tager ikke lang tid.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)