Jeg kiggede på nogle IT-gadets osv i går, hvor jeg gang på gang blev helt trist af at se alle de amerikanske webshops, der ikke lervarer til Danmark.
- Det havde Google jo selvfølgelig svaret på: "Du skal bare oprette en bruger, hos en af de mange sites der opretter en adresse til dig, i de forenede stater."
Jeg har så i dag google mig igennem en masse sites, hvor jeg så har fundet disse to; SHOPUSA og BONGUS.
Er der nogle af jer, der har erfaringer med en af disse to firmaer, eller et helt tredje? Jeg har lidt svært ved tanken om, at betale for et produkt, og sende det et sted hen med fare for overhovedet at se det.
Mvh. Gustav
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Hvis man bruger deres beregner kan man se, hvor meget man sparer. I de tilfælde jeg har prøvet at indtaste det jeg ville købe fra USA har jeg ikke kunne spare noget.
Hvis man bruger deres beregner kan man se, hvor meget man sparer. I de tilfælde jeg har prøvet at indtaste det jeg ville købe fra USA har jeg ikke kunne spare noget.
Med venlig hilsen
Nima
I mange tilfælde sparer man ikke det store, men det gør 2 ting:
- Man ved præcist hvad udgiften bliver - Man får adgang til nogle produkter fra firmaer, der ikke sender uden for USA
De 2 ting synes jeg bestemt er rare. Jeg har dog ikke selv brugt nogle af delene endnu da jeg selv er i USA typisk en gang om året, så jeg kan som regel vente med at få fat i de ting jeg skal bruge til jeg er der.