Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med at sælge på Amazon.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  I SpiL Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har nogle erfaringer, som de har lyst til at dele, med at sælge bøger (eller noget andet) via Amazon.com?

Vil gerne lægge min nye bog derud, og er allerede stødt ind i bøvl med at finde ud af det.
Min bog ligger på: http://www.magcloud.com/browse/issue/482567 - altså en anden web, hvor de sender fra.
Kan i øvrigt godt anbefalet. Solgt 7 siden jeg promotede det på FB i går.
Men når jeg - på Amazon - skal vælge kategori, kan jeg ikke finde nogen knap til at linke til mit produkt.
Kun knapper der søger rundt på Amazons egen side, og når jeg vælger kategorien tror systemet, at jeg vil sælge en andens bog om samme emne.

Håber det er til at forstå hvad jeg mener.

Og et tillægsspørgsmål:

Man skal vist nok have et ean-nr., i forbindelse med betalingstransaktioner. Hvordan/hvor får man det?

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Fra  xspance Skrevet kl. 17:59

Jeg er medstifter af firmaet xspance.com, der hjælper danske webshops med at sælge alt fra sko, økologiske håndtasker til computerspil på Amazon og eBay i hele Europa.

Vores kunder har på kort tid fået stor omsætning (i million-klassen) ved at sælge på Amazon og eBay.

Jeg har ikke hørt, at man skal have ean-nr i forbindelse med betalingstransaktioner. Men man skal oprette en konto hos World First (link til vores guide), for at kunne få overført pengene tilbage til sin danske konto.

Hvilken webshop har du? Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har flere spørgsmål om salg på eBay og Amazon. Du kan også læse vores eksisterende kunders erfaring med salg på Amazon og eBay.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  I SpiL Skrevet kl. 11:51

Mange tak for svaret.
Jeg har ikke en webshop, men en bog, som ligger på en amerikansk selvudgiverplatform.
Så længe den ligger der kan jeg ikke få den på Amazon, så udfordringen er at få den flyttet til en anden, som tillader at den også sælges på Amazon.
Jeg vender tilbage til jer, så snart jeg kan realisere det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)