Hej. Jeg er igang med at starte et firma op (er stort set færdig), jeg mangler bare og finde nogle gode, billige og nemme steder vores produkter kan sælges.
Målet i salget er til børn og unge, så de er lette og at få fat i.
Det jeg er igang med at udvikle er en ny form for mobil. Har haft snak med ingeniører der mener det kan lade sig gøre.
Det eneste der er udviklet er en model af "produktet". Det varer nogle år endnu og det eneste jeg kan gøre er, at finde ud af hvem det kan produktsere dem og hvem der kan sælge dem.
Det jeg er igang med at udvikle er en ny form for mobil. Har haft snak med ingeniører der mener det kan lade sig gøre.
Det eneste der er udviklet er en model af "produktet". Det varer nogle år endnu og det eneste jeg kan gøre er, at finde ud af hvem det kan produktsere dem og hvem der kan sælge dem.
Jeg forstår ikke helt dit topic.. Vil du henvende dig til børn og unge via telefonsælgere, omkring et produkt der først bliver aktuelt om 2 år?
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!