Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger seriøse forretnings partnere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer derude!

Jeg er så heldig at beskæftige mig med network marketing branchen, med firmaet LR Health & Beauty Systems!
Som en positiv sælger, søger jeg nu flere der har et mål med livet, og som kan se muligheden i en af verdens største og mest succes rige network marketing firmaer, og som har lyst til at prøve denne forretning.

Du skal være positiv indstillet
Ha mod på at investere ca 15 timer ugentlig i en konstant voksende forretning
Ha lysten til at møde nye mennesker
Ikke holde dig tilbage for succes
Viljen til at blive en succesrig forretningsmand/kvinde

Vi arbejder med Velværebranchen såsom, aloe vera, kosmetik, parfume, slankeprodukter og meget meget mere...

Lyder dette som noget for dig, er du meget velkommen til at kontakte mig pr mail..

Mvh Casper
Mail: casper@djvision.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:34
Flyttet til MLM-kategorien, og velkommen til Amino Casper :)
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:28
Ikke mange som tør prøve at blive succesrig? )
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:11
Dato: 24-07-2007 02:27:38 Forfatter: CasperLR Ikke mange som tør prøve at blive succesrig? )

Med al sandsynelighed fordi AMINO er et debat og diskussionsforum - et sted hvor man kan dele informationer, give "sit besyv med" - fremfor et sted at poste annoncer... ;-)

Din annonce er set før----- massevis af gange - bare med forskellige afsendere.... fortæl os mere om din forretning, HVORFOR du har valgt den osv. - så kan du via dialog skabe potentielle partnere.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)