Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-faktura til det offentlige

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hører fra min onkel, der er folkeskolelærer, at der stadig er problemer med e-fakturaer til det offentlige. Bl.a. var han nær ikke kommet på lejerskole med klassen fordi kommunen var flere måneder bagud med at betale deres regninger. Det må da efterhånden være 2 år siden, at de indførte obligatoriske e-fakturaer til det offentlige, så jeg spørger mig selv - hvor svært kan det være at få det til at fungere? Oplever i stadig problemer med e-fakturaer til det offentlige?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:19
Ja, jeg må indrømme at jeg ofte modtager pengene 4-10 uger forsinket fra det offentlige virksomheder og institutioner der faktureres med elektronisk fakturering..

Jeg tror ikke problemet er elektronikken men at der stadigvæk er en hulens masse folk forskellige steder der skal godkende at pengene betales.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:09
Vi har en standard formular, som det offentlige altid skal udfylde ved hver ordre - og alligevel præsterer de gang på gang, at skrive fejl i ean nummeret - det koster os så 30 kr. i fejlscanning, og forsinkelse på betaling.

Så har vi oprettet vores faste kunder med ean nummer, men så ændrer de dem uden varsel - det koster os så 30 kr. i fejlscanning, og forsinkelse på betaling.

Det går bedre, men det er stadigvæk noget bøvl - og begynder man at sende rykkere ud, så vil halvdelen at de også skal sendes elektronisk og den halvdel vil ikke - og de fleste prøver at undgå at betale rykkergebyr og kaste fejlen over på os.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)