Jeg har lige oprettet en profil her på siden for at stille et spørgsmål. Efter at have læst lidt om markedsføring (purple cow, the fall of advertising and the rise of PR, Marketing warfare med flere), kunne jeg godt tænke mig at finde nogle bøger om hvordan man rent praktisk griber PR an. Håber I har nogle gode bud til hvordan jeg kommer videre i min søgen efter viden :) På forhånd tak, |
Praktiske bøger om PR
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Når du søger efter en praktisk tilgang, så får du en god oplevelse med Preben Sepstrups: Tilrettelæggelse af information - kommunikations- og kampagneplanlægning Ellers kan du også kigge her: Dansk Kommunikationsforums bogliste Priserne ser lidt voldsomme ud for nogle at titlerne, men med lidt googling og opsøgende boghandlerarbejde, så finder du dem sikkert med rabat. Ellers kan du købe mange af dem brugt fra diverse studiesites på nettet. Mvh. René |
Pokkers. Kom lige til at købe to bøger. Din sjuft :) |
På det her område har jeg fingeren på pulsen, alsc - så mon ikke det bliver dit bedste impulskøb til dato..;-) Mvh. René |
Om det er mit bedste til dato? Så skal det godt nok være godt :) Jeg endte ud med: "Tilrettelæggelse af information" af Sepstrup og "I andres brød" af Jens Otto Kjær Hansen Så må vi se om de holder. |
God læsning Mvh. René |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)