Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google stoppede med at indeksere en WP side...er der en venlig sjæl?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Jensen:
Kan udlede af Jeres svar, at I ikke mener der er nogle tekniske problemer, men det er Google der er blevet sur på mig.

Jeg mener jo netop der er tekniske problemer. Du har været massivt ramt af Duplicate Content først, og kan se nogen af de sider der voldte de problemer er indekseret. Nu har du så efterfølgende lukket af. Men blot for meget.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
Den blokerer fra at crawle query strings. Dvs url'er med "?" i. Siderne bliver dog indekseret. Blot med deres URL i title tag og med meta description sådan her:
"En beskrivelse for dette resultat er ikke tilgængelig på grund af robots.txt for dette website – få flere oplysninger. "

Tusind tak Gita :-)

God weekend
/Brian 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:47

Tom Jensen:
Jeg reagerede på det, da den steg lige så stille for med et, at falde til 0. Ved godt der sker udfald og forventligt, vil et site falde efter lidt tid. Men helt til 0 og ud af top 100 på alt jeg målte på, det fik alarmklokkerne til at ringe.

Måler du med Google webmaster tools ? Syes normalt ikke man får nyttig data før efter 3-4 uger.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)