Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal google indeksere disse sider på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Et hurtigt spørgsmål.

Skal jeg lade google indeksere disse 2 "Undersider "Privatlivspolitik" og "brug af cookies" ?"  jeg har på min affiliate side.

Eller skal jeg blokere adgang til dem ?

Ved ikke om det har noget betydning SEO mæssig

MVH

/Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:06

Jeg gør det selv på mine sider, da de tekster man har der er direkte DC -og der typisk linkes en del ud til websites, der som sådan ikke er emnerelaterede for sitet generelt.

Jeg bruger noindex på selve siden og nofollow på alle links til den.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 15:13

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:05

Ja til den side, der ikke skal indexeres. (det er lidt en dobbelt sikring)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:16
Hej Jonas,

Dvs. At du fortæller Google at du har en side, inde på din egen hjemmeside som du ikke stoler på? :)))

No-index er fint nok... Men interne links skal altså ikke være no-follow :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tjaaa, Mat Cutts anbefaler det selv, sååå tror bare jeg stoler på hvad han mener.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:44
Hej Jonas,

Tjek lige det her...:
http://www.henrik-bondtofte.dk/noindex-nofollow-canonical-og-disallow

:)

Thomas Rosenstand, William Atak, Mohammad Dadkahs, Henrik Bondtofte mfl. siger alle det samme :)

Vh. Mehmet

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Jørgensen:

Tjaaa, Mat Cutts anbefaler det selv, sååå tror bare jeg stoler på hvad han mener.

Citat Matt Cutts i ">denne video: "If you are linking to a page within your own site, I wouldn't add rel=nofollow to any of your links".

Herovre i en SEOMoz-tråd er der også lidt fornuftig debat om, hvorvidt man skal nofollow'e links til sider, man ikke vil have indekseret.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:50
Hej Frank,

- Tak...!!! :)))

Vh. Mehmet

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:56

Og til Michael er her et andet bud på, hvordan man kan gøre med den slags sider som "privatlivspolitik" osv. Nemlig at udnytte dem til at linke videre til andre undersider på ens site.

Men bemærk lige, at det blogindlæg er skrevet i 2009, og dette opfølgende indlæg er endnu mere relevant i dag end dengang. Alt med måde!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)