Jeg gør det selv på mine sider, da de tekster man har der er direkte DC -og der typisk linkes en del ud til websites, der som sådan ikke er emnerelaterede for sitet generelt.
Jeg bruger noindex på selve siden og nofollow på alle links til den.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Ja til den side, der ikke skal indexeres. (det er lidt en dobbelt sikring)
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Tjaaa, Mat Cutts anbefaler det selv, sååå tror bare jeg stoler på hvad han mener.
Og til Michael er her et andet bud på, hvordan man kan gøre med den slags sider som "privatlivspolitik" osv. Nemlig at udnytte dem til at linke videre til andre undersider på ens site.
Men bemærk lige, at det blogindlæg er skrevet i 2009, og dette opfølgende indlæg er endnu mere relevant i dag end dengang. Alt med måde!