Hej, Er der nogen som ligger inde med noget viden om det her: Vi er ved at få oversat vores hjemmeside til flere sprog, og i den forbindelse har jeg nogle spørgsmål til håndteringen af Adwords og evt. SEO. På hjemmesiden vil der, når oversættelserne er klar, være et ikon med et flag for det pågældende land, som kunden kan klikke på. Mit spørgsmål er, om det er bedst, at den side man føres hen til, ligger på samme domæne som hovedsiden eller om det er bedst at lave en helt ny side med nyt domænenavn? Jeg har læst, at Adwords kan finde på at rode lidt rundt i det, hvis man optimerer mod en af de oversatte sider, og at den ikke vil anse kvaliteten af resultatet som værende god. Har I erfaringer med dette? Er der andre SEO mæssige fordele/ulemper ved at vælge det originale domænenavn frem for et helt nyt? Jeg ved, at det er et meget bredt spørgsmål, som nok er svært at give et kort svar på, men måske der alligevel er nogen, som sidder med et guldkorn eller to? På forhånd mange tak for hjælpen. |
Adwords + eksport
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)