Hej aminoer Jeg er en ung fyr på 20 der har har en drøm om at starte selvstændig som mode-designer senere i livet. Men lige nu vil jeg lige prøve det her for sjovt for at se om det virkelig er noget for mig. Da ham der skulle levere mine polo-shirs ikke kan alligevel, så vil jeg gerne have en ny person til at producere for mig. Det logo der skal broderes har 4 farver, sort, rød, grøn og hvid. Poloerne må gerne være uden mærke, altså no name, da jeg har tænkt mig at sy mit eget logo bagpå. Det er i første omgang kun herre modeller jeg er ude efter. Det kunne være fedt med en der har kontakt til nogle kinesiske fabriker under dansk kontrol, som kunne hjælpe mig. Poloerne bruges til videre salg, så det er "fashion poloer". Jeg kan evt. sende logoet til dig på mail. Alt i alt vil det sige, at jeg søger en firma der kan tilbyde ca. 50-100 poloer i forskellige farver størrelser og så søger en firma der der fiske alt broderi arbejdet for mig. Det er mening de skal sælges via. venner og familier. Ellers har jeg tænkt mig, at åbne en meget enkelt og moderne webshop, men den kan jeg ikke komme igang med før jeg har styre på alt det andet først. |
Hej. Kan ikke hjælpe dig med trøjerne, men engang kunne man få lavet broderi, også i små mængder hos rehns skræderi i Gjern.