Hej Aminoer For omkring 2 uger siden åbnede jeg op for en ny webshop, selvom domænet har eksisteret under mit navn i flere måneder. Der er desværre en ting der undre mig, som påvirker salget rigtig meget. Uanset hvad jeg søger, dukker siden ikke op på Google. Siden navn er www.SHIZZLECLOTHING.dk, og den dukker ikke engang op hvis man søger "SHIZZLE Clothing". Det er virkelig et stort irritationspunkt for mig.. Jeg er også begyndt at investere i Google Adwords, selvom det ikke har noget med det at gøre. Jeg troede, at den automatisk ville dukke op på Google efter nogle dages tid oppe, men det er ikke sket.. Nogle idéer? Mvh Alexander Øster |
Jeg har ikke nogen problemer med at finde din webshop på Google. Ved en søgning på "shizzleclothing.dk" er din side øverst på side 1 hos mig.
Det at webshoppen ikke dukker op på en søgning på ordet "shizzle clothing" kan skyldes, at webshoppen er helt ny og ikke har nogle indgående links. Derudover står der ikke nævnt "shizzle clothing" nogen steder på din forside. Derfor kan Google have svært ved at vide, at din side handler om "shizzle clothing". Skriv det også i din meta-titel og husk at udfylde din meta-beskrivelse.