Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtig programmør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 20
Fra  BENJAMIN Sanitet & Entrépriser Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en dygtig og energisk programmør til samarbejde omkring ideer til APPs .

Jeg ligger inde med en del ideer som jeg gerne vil have produceret hurtigst muligt. Er selv ikke computer teknisk anlagt og har derfor brug for hjælp til programmerings delen.

Jeg er meget seriøs omkring mine ideer og kontrakt og hemmeligholdelses aftale vil foreligge, såfremt et samarbejde kunne være interessant.

Kontraktens detaljer samt hvilken type betaling der ønskes (et kontant engangs beløb eller en procentdel af ideen) vil blive udarbejdet i samarbejde.

Jeg kan kontaktes via email: bsamino@live.dk

Mvh
BS Iværk
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

BS Iværk:
Jeg er meget seriøs omkring mine ideer og kontrakt og hemmeligholdelses aftale vil foreligge, såfremt et samarbejde kunne være interessant.

For det første er det noget vrøvl, for det andet er dét grunden til at de dygtige programmører holder sig fra dig.

Et andet problem er at du ikke fortæller noget konkret om hvad du vil have, det gider folk heller ikke spilde deres tid på.

Sluteligt skriver du "procentdel af ideen" og for at være helt ærlig så er alle de dygtige programmører pænt trætte af at blive betalt med fiktive anparter, det bliver man ikke mæt af.

Hvis du vil have kontakt til dygtige folk så:

- Skriv kort og præcis hvad du vil have udviklet.

- Stik NDA og tavshedsklausuler op hvor solen ikke skinner, det er spild af både din og min tid.

- Overbevis mig om at du faktisk har råd til mig.

Hvis ikke du kan det får du kun kontakt med de sultne af os ... og regn selv ud af hvorfor de er sultne ;-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)