Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg fra 1. januar skal starte op med egen virksomhed - Regnskabsservice - vil jeg blot her høre, om der er nogen der kan anbefale mig et sted, hvor jeg kan oprette en hjemmeside. Da det kun er mig alene, der skal køre virksomheden, skal prisen på hjemmesiden også være overkommelig.

MVH/Erling Axel

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:44

Hvis du både vil have SUPER kvalitet, og priser der er til at overkomme, skal du prøve Hosting4real.net. Jeg har, både på min firmas, og mine private hjemmesider brugt en masse forskellige, både dyre og billige, hosts. Men jeg fortryder aldrig mit skift til Hosting4real,

udover at deres kvalitet er i top, så er deres livechat næsten altid online og ellers kan du altid fange Lucas, der ejer det på Amino chatten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Jeg vil anbefale dig at få lavet en hjemmeside i Wordpress. Såfremt det er en lille hjemmeside vil det typisk koste 3.000 -> 5000 kr.

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 16:21

Har skrevet en PM.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:04

Hej Erling.

Tillykke med opstart af din egen virksomhed.
Hvis du søger at få lavet en professionel hjemmeside, kan du kigge på vores hjemmeside http://www.webeo.dk  hvor du kan se vores produkter og priser.

Vi kan udarbejde en hjemmeside for dig, som du selv efterfølgende kan opdatere.

I hele januar måned er der 10% rabat på alle vores hjemmeside pakkeløsninger.

Du er meget velkommen til at sende en email til os på kontakt@webeo.dk med lidt mere info om krav til din hjemmeside.
- Hvor mange sider
- Har du et webhotel i forvejen
- Hvilke funktioner skal du have på siden
- Farver på siden mm 

Har du spørgsmål er du også velkommen til at ringe på 3143 2663, eller du kan bruge vores hjemmeside som har live chat (når vi er online).

Mvh. Andreas / Webeo.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)