Nook er nok den største udfordrer til Amazon Kindle. De er ret så udbredte her i USA, og jeg kan sagtens se at domænet kan have noget værdi hvis de kommer til EU. |
Hej Oxkjær
Oxkjær:Og hvem skulle dog bestemme det?
Det er korrekt, at man ikke må opkøbe domænenavne med henblik på videresalg, men det er jo heller ikke det der er tale om her, så hvis han kan få 2, 5 eller 100 kilo for domænet, så er det en sag mellem sælger og køber og ingen andre kan blande sig i det.
Jeg siger det bare for at han skal være på den sikre side i forhold til dansk lovgivning. Nu ved jeg ikke hvor lang tid man skal have haft et domæne før man kan hævde at man har til hensigt at benytte det til noget selv, men når nu den hjemmeside trådstarter har, ifølge en anden der har kommenteret i tråden, et tomt forum og måske ikke er en hjemmeside man normalt ville give mange penge for, så er det vel i orden at være forsigtig med videresalg, eller hvad?
Jeg synes bare at han skulle sælge, men vente til der kommer et bedre bud. Han skal vel også sælge før Nook bliver et registreret varemærke?
Mvh Jens