Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fra Usa vil købe min hjemmeside..

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne købe den for 2000 $ ;) 

Nej jamen jo også svært hvad hvis jeg siger nej, så kan det være de hopper fra og vælger nooktablet.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Matt

Du skal være opmærksom på at du ikke kan sælge selve domænet for mere end 45 kroner.

Wbc:
Thank you for speaking with me today. To confirm, we have a deal at $1,250 (USD) for the domain NOOK.DK.

Det er DK-Hostmaster der ejer domænet, kan man sige, men du må gerne sælge selve hjemmesiden med domænet for en pris der er højere.

Dvs. Du skal have specificeret at det er hjemmesiden han køber og at domænet så medfølger.

Er der nogen der er uenige? Der har været en tråd herinde på et tidspunkt hvor emnet var oppe og runde.

Venlige hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så vidt jeg kan forstå på tidligere tråde, har Jens helt ret. Men der er vel intet der forhindrer køber i at købe hjemmesiden med domænet og efterfølgende slette indholdet og bruge det til det, han nu vil.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 23:35

Jeg takker mange gang for det svar.

Vil det så hjælpe hvis jeg skriver til ham..

to be sure I do not get stuck with some, so we just have to agree to buying website, but the domain follow.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 23:37

sådan her

To be sure I do not get stuck with some, we must agree that you buy the website, but the domain follow.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hey!

jeg vil godt lige hjælpe dig med en bedre engelsk formulering, på trods af at jeg ikke selv er verdensmester.

"hello sir. 

Just so we are on the same page, i am selling you the website, and not the domain. However, the domain is a part of the website, and therefor included in this deal.

According to danish law, i cannot sell a domain name. However, selling a website is just fine - so i am selling you the website, with the domain www.nook.dk included.

Thanks for the understanding." 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 23:48

Mange tak Joakim.. :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jens Andersen:
Du skal være opmærksom på at du ikke kan sælge selve domænet for mere end 45 kroner

Og hvem skulle dog bestemme det?

Det er korrekt, at man ikke må opkøbe domænenavne med henblik på videresalg, men det er jo heller ikke det der er tale om her, så hvis han kan få 2, 5 eller 100 kilo for domænet, så er det en sag mellem sælger og køber og ingen andre kan blande sig i det.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:03

Hej Matt,

Det ville hverken være pænt, eller etisk korrekt, men jeg havde nok skrevet tilbage til ham, og sagt at jeg efter nøje overvejelser havde besluttet mig for ikke at sælge domænet alligevel :)

- Når/hvis han spørger ind til Hvorfor, kan du begrunde det med at du arbejder på et projekt som du gerne vil bruge nook.dk til...! :) Du skal ikke skrive at du har fundet ud af hvad han skal bruge det til...

Baseret på hvad der står i sidste indlæg, med tabletter, så får du for lidt for den synes jeg :) Alt for lidt endda...

Du behøver ikke at være et dumt svin, fordi at du trækker i land... Du sikrer dig selv imod at blive snydt...! :)

Men hey, hold tungen lige i munden! For der er den lille mulighed for at han skriver tilbage, og siger ærgerligt, men jeg vil kke have domænet alligevel... :) - I det tilfælde vil det være bluff fra hans side af...! Hav tålmodighed... :) han skal nok komme tilbage...!

Hvor meget skal du så have for domænet? :) - MEGET MERE! MEGET, MEGET MERE... :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Bundgaard:
Men der er vel intet der forhindrer køber i at købe hjemmesiden med domænet og efterfølgende slette indholdet og bruge det til det, han nu vil.

Lige præcis, men det skal fremgå at det er hjemmesiden at han køber og domænet følger med og bliver overdraget.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)