Så vidt jeg kan forstå på tidligere tråde, har Jens helt ret. Men der er vel intet der forhindrer køber i at købe hjemmesiden med domænet og efterfølgende slette indholdet og bruge det til det, han nu vil.
jeg vil godt lige hjælpe dig med en bedre engelsk formulering, på trods af at jeg ikke selv er verdensmester.
"hello sir.
Just so we are on the same page, i am selling you the website, and not the domain. However, the domain is a part of the website, and therefor included in this deal.
According to danish law, i cannot sell a domain name. However, selling a website is just fine - so i am selling you the website, with the domain www.nook.dk included.
Thanks for the understanding."
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Du skal være opmærksom på at du ikke kan sælge selve domænet for mere end 45 kroner
Og hvem skulle dog bestemme det?
Det er korrekt, at man ikke må opkøbe domænenavne med henblik på videresalg, men det er jo heller ikke det der er tale om her, så hvis han kan få 2, 5 eller 100 kilo for domænet, så er det en sag mellem sælger og køber og ingen andre kan blande sig i det.
Det ville hverken være pænt, eller etisk korrekt, men jeg havde nok skrevet tilbage til ham, og sagt at jeg efter nøje overvejelser havde besluttet mig for ikke at sælge domænet alligevel :)
- Når/hvis han spørger ind til Hvorfor, kan du begrunde det med at du arbejder på et projekt som du gerne vil bruge nook.dk til...! :) Du skal ikke skrive at du har fundet ud af hvad han skal bruge det til...
Baseret på hvad der står i sidste indlæg, med tabletter, så får du for lidt for den synes jeg :) Alt for lidt endda...
Du behøver ikke at være et dumt svin, fordi at du trækker i land... Du sikrer dig selv imod at blive snydt...! :)
Men hey, hold tungen lige i munden! For der er den lille mulighed for at han skriver tilbage, og siger ærgerligt, men jeg vil kke have domænet alligevel... :) - I det tilfælde vil det være bluff fra hans side af...! Hav tålmodighed... :) han skal nok komme tilbage...!
Hvor meget skal du så have for domænet? :) - MEGET MERE! MEGET, MEGET MERE... :)
Vh. Mehmet Aslan
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.