Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges indenfor restauration branchen til opstart af restaurationsskib - Fyn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Fyn
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære læser !

Nu tager jeg skridtet og søger professionel hjælp !

Jeg har en drøm om starte min egen restaurant, men har ikke erfaring indenfor denne branche.

Jeg er uddannet indenfor det maritime og arbejder med søfart til dagligt. Vand og hav har altid bundet folk sammen – derfor har jeg en drøm om at starte et sejlende restaurantskib med sejlads i det sydfynske øhav.

Jeg ved en masse om søfart og skibsdrift, men har altså ingen erfaringer indenfor restaurationsdrift – andet end hvad jeg har læst om de sidste 15 måneder.

Jeg har arbejdet med konstruktivt med projektet i de sidste 15 måneder, men har haft projektet i tankerne siden 2004.

Om mig.

Jeg har en masse idér og tanker om hvordan en restauration kan drives – men vil gerne vide om jeg tror rigtigt.

Jeg har masse gåpåmod og vil rigtig gerne lære af dig.

Jeg søger en samarbejdspartner som kan komme med idér og forslag til hvordan jeg kommer videre – eller eventuelt har lyst til at være med. ?!

Om dig !

Du er erfaren indenfor kokke/tjener erhvervet

Du ved hvad kunder vil have, til hvilken pris og kvalitet

Du er prisbevidst og ved hvor langt man kan få råvarerne til at strække

Du har helt styr på det administrative – egenkontrol, smily ordning og fødevarekontrol.

Du har måske en køkkenchef/overtjener stilling pt. og en drøm om at få dit ejet.

Så har du lyst og mod så lad os mødes til en snak….

Med venlig hilsen

H. B. Larsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)