Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi risikerer at svigte de trofaste kunder til jul

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Er stødt ind i et ganske positivt problem. Sælger juletræer online og er ved at have udsolgt for i år. Men hvad gør jeg for alle de trofaste kunder der har købt juletræer ved os igennem mange år, og som risikerer ikke at kunne få et juletræ i år..

Grunden til at jeg spørger er, at langt de fleste mennesker er meget konservative omkring køb af juletræ. Det taget lang tid at få kunden "i stalden", men når kunden først har købt et juletræ, hænger langt de fleste ved år efter år. Vi har brugt lang tid på at bygge forretningen op, og vores gamle kunder er vores bedste ambassadører for produktet. Jeg frygter lidt, da jeg mener de gamle kunder er fundamentet for vores butik..

Det er udelukket at skaffe flere juletræer for i år. Så mine tanker går mod et slags kom-tilbage kompensationstilbud til næste år. En anden mulighed er, at sige nej til nye kunder. Er der nogen der har erfaring med noget lignende, eller andre gode idéer?? 

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Synes det er en ærlig sag at I har stor efterspørgsel. Det tror jeg de fleste kunder kan forstå. Du må bare undskylde og evt. allerede i dag, begynde at tage i mod bestillinger til næste år, så dem som laver en bestilling nu, er 100% sikker på at få et juletræ næste år.

Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver Marc ret, og så synes jeg samtidig du skulle give en form for kompensation til jeres "stam-kunder", i form af rabat til næste år, gratis gran, lidt chokolade eller hvad man nu kan finde på. Uanset hvordan du vender og drejer det, har du ikke nok træer. Du bliver nødt til at gøre stamkunderne glade, selvom de kunne ske at være utilfredse.
Og så er det bare at få bestilt nok juletræer hjem næste år! :-)

Mvh. Mads Hansen 

Mvh. Mads Hansen
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klit

Ja der er desværre ikke så meget at gøre, som de andre skriver.

Måske du kunne finde et sted at købe juletræer.

Der findes jo alligevel mange der sælger juletræer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klit

Som de andre siger er der ikke meget at gøre som landet ligger nu. Det er selvfølgelig for dyrt for jer at købe juletræer hos de danske leverandører nu.

Jeg tænker om det vil være en løsning at lave et aftale med konkurrenten, således at de sender juletræer til de af jeres kunder som ikke kan få juletræ hos jer. På den måde tror kunden stadig at de har købt gennem jer, og kommer tilbage næste år. Desværre får i ikke meget omsætning på de sidste juletræer i sælger.

MvH

Uffe Aalborg

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil købe juletræer fra en af mine konkurrenter som har nogle svarende til mine i kvalitet og sælge dem videre til mine faste kunder.
Ja... Fortjenesten vil være minimalt, men så har jeg stadig glade og trofaste kunder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)