Det vil da helt klar også være en mulighed, at henvende dig til nogle lokale revisionsfirmaer. Det er dem, der har den lille lokale erhvervsdrivende som kunde, og som kan vurdere, hvornår de har behov for ekstern hjælp. Det er jo primært den lille erhvervsdrivende, som har fået så meget gang i biksen, at de har brug for hjælp til det administative, som er din kundegruppe.
Som lille erhvervsdrivende, vil jeg henvende mig hos min revisor, for at få at vide, hvor jeg skulle henvende mig, for at få hjælp til bogholderiet - og så skulle de gerne henvise til dig.
Da jeg i sin tid startede tog jeg også et møde med det lokale erhvervscenter, som jeg fik et godt samarbejde med, de har så henvist en del kunder i tiden.. Der henvender mange nye iværksættere sig jo for at få gode rå og sparring med på vejen..
Har haft små annoncer med i de lokale aviser, men tror ikke det er så meget med henblik på "straks" kunder, mere for at gøre opmærksom på sig selv og få etableret et navn..
Amino er også et godt sted..
Jeg tror det bedste er "mund til øre" metoden.. Bogholderi og regnskaber jo et tæt indblik i en virksomhed og også tit i det personlige, så min erfaring siger mig også, at tillid og troværdighed, samt selvfølgelig kompetance, betyder en meget stor del, og når man først har bevist det over for de første kunder, er det oftere at man møde henvisninger til potentielle nye kunder.. :-)
Evt. kan du prøve en af pakkerne ved et mødebooking firma, men selvfølgelig være nøje med den målgruppe du vil ud til.. Da det ellers kan være lidt spildte penge.. Men har sel prøvet mødebooking da jeg startede og det gave nogle gode møder og også lidt kunder :-)