Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste markedsføring til kunder her og nu (massiv markedsføring)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har en del problemer med banken og det at få en konto, men nu satser jeg ALT på firmaet

Det vil sige jeg satser alt jeg har af værdi og så må jeg se om det bære eller brister..

Hvordan får jeg "nemmest" 80 kunder ind i firmaet på blot en mdr ?

De kunder jeg skal nå ud til er med algebehandling af tage eller fliser.

Er det radio, busserne eller hvordan rammer jeg dem her og nu..

Jeg regner med at satse alt og sælge alt af værdi og give den fuld gas 1. marts når vinteren er ved at være ovre

Håber i har gode erfaringer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:39

satse google adwords 

lidt nyheder ud presse meddelers

resten penge bruger du ikke bus reklamer , radioer og tv det er alt for dyrt 

jeg har før satse for meget på alt men det kræver virkeligt meget af en vis der ikke kommer det ønsket antal kunder så er der overhovedet ingen chance for du kan forsætte din iværksættere forretning 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:00

Jeg er med på ideen om google adwords som en god måde at få nogle kunder for skillingerne.

At uddele flyers er måske også en mulighed der er værd at prøve.

Har du overvejet også at kigge dit produkt. Uden at kende det kan du måske skrue et godt tilbud sammen, og på en måde gør det endnu mere attraktivt. Det kan enten være at lave et slagtilbud med en god pris, eller tilbyde noget ekstra som konkurrenterne ikke gør.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:33

Hvad med at give dine eksisterende kunder en rabat på eks. 25-50% på næste vinduespolering hvis de skaffer en ny kunde? Jeg aner ikke hvad en vinduespolering koster, men en mærkbar rabat.

Den nemmeste måde at få kunder på, er ved at lade nuværende kunder anbefale andre. De nuværende kunder skal selvfølgelig kun få rabatten hvis dem de anbefaler booker en tid.

Mvh Carsten

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:34

Jeg synes bare ikke adwords har gjort det bedste for mig igennem tiden :(

Min formale pris er 1499.- for algebehandling af de fleste tage og regner med at lave et tilbud der hedder 995,- og så bare være synlig alle steder..

Evt lave tilbud på 1499,- inkl teresse og tag.. vandvittig billigt

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:38

Hej Mikkel,

Kan man tegne års abonnement på vinduespolering?

Gerne hver måned, som du jo plejer at gøre hos os. :-)

Send mig også gerne et tilbud på algebehandling af taget, til når sæsonen starter.

Jeg har hørt, at busreklamerne i Randers giver god lokal opmærksomhed.

Men ellers er jeg nu mere til online marketing

Du har de næste uger til at sparke Google-placeringen på algebehandling af tag op, hvor den hører hjemme.

Giv den gas, Mikkel. Så skal det nok lykkes. 

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes  faktisk du har mindst  en  ret god historie  i ærmet, så jeg er ret sikker på, at du kan  få en del presseomtale, hvis du  får skruet et par pressemeddelelser rigtigt sammen.

Ellers tror jeg også, idéen med at  få nuværende kunder til at anbefale dig til nye er en god måde at skaffe nye kunder i lokalområdet.

Dit gå-på-mod taget i betragtning kan jeg  regne ud, at du snart får en masse nye besøg på din hjemmeside, så i et anfald af akut julehumør vil jeg  gerne hjælpe dig med  at friske dine tekster på siden lidt op, så du får så mange nye kunder som muligt ud af den øgede trafik - og det skal selvfølgelig ikke koste dig noget - bare  send mig en  mail på mail@djurskommunikation.dk - så har du nye tekster til siden allerede på mandag :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John:

Tak for dine ord :) Jeg har faktisk aldrig lige tænkt over 1 års abonnement på vinduespolering, men det har nok også været min nervøsitet for om jeg stadig holdte ud om et år og ikke ville skuffe nogen hvis jeg endelig skulle være uheldig og lukke ned, så der har jeg nok tænkt meget loyalt. Men jeg kigger da lige nærmere på taget når jeg pudser hos jer igen og liger tilbud på sådan en omgang til udførelse i foråret :)

Majbritt:

Du siger jeg har en god historie ? tænker du med banken ? Jeg har haft en journalist ude og interview mig en gang med mit tidligere navn og iforhold til min hobby med motorcykel hvor det begge gange var 2 hel sider :) men kunne da godt være hun ville kigge forbi igen jeg har heldigvis god kontakt til den jounalist og hun altid har sagt jeg skulle skrive. og så er det lokalavisen (randers amtsavis)

Jeg vil da rigtig gerne tage imod tilbddet om nogen gode tekster istedet for mine hjemmebrygget :)

og mange tak prøver at erobre Randers med mit gå på mod.. 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:44

Det var nu ikke lige præcis det med banken, jeg havde i tankerne - men du  har en klassisk turn-around-historie - at du har brudt en negativ løbebane og nu  har startet en langt mere positiv en af slagsen. Det er super at du har god kontakt til en journalist,men det vigtigste er at  du får styr på, hvad historien skal handle om, så du får den styret sikkert i mål - og så den også kommer til at handle om det, du gerne vil have  den til, når den bliver trykt.

Nu ved jeg ikke hvor ekstrem din historie er - jeg kender den jo ikke - men den type historier interesserer tit lokale tv-stationer også......og du har jo en "deadline" på et par måneder, så hvis det gribes rigtigt an, tror jeg måske man kunne  få TV2 Østjylland til at interessere sig for det - men igen - det afhænger af præcis hvor god historien er.

Bankhistorien er mere en nyhedshistorie end en personhistorie - og den skal du være ekstremt forsigtig med, for du kommer hurtigt til at fremstå helt forkert - så den skal i givet fald tænkes rigtig godt igennem før du går videre med den.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 17:47

hejsa

du kan jo køre et tilbud med de betaler i år og får det lavet til forår, da de så kan bruge håndværker fradraget i år.

hilsen

thomas

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)