Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er "løse sider" øv for mit site?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rynker mr.G på panden, hvis jeg lægger sider på nettet, som kun kan findes, når der søges på dem - d.v.s. der er ikke link til disse sider inde fra mit site, men de løse sider fører til mit site.

De unge mennesker bruger slangord for forskellige ting inden for mit fag, og jeg gider ikke have menupunkter der hedder den slags, men jeg vil gerne findes på disse ord.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:13

hvad med at lave en blogs post omkring slang ord husk lav massevis blogs post , så ser det meget godt ud du skriver om disse her slang udtryk i din branche

desuden kan man også lav tags  på siden med disse her slang udtryk det kunne også være en mulighed 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:01

Det er jo også en løsning, men jeg ville nu godt vide, om den anden løsning skader mig.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:11

For at Google overhovedet skal kunne finde dine sider, så skal der linkes til dem et eller andet sted fra. Jeg vil tro, at Mikaels forslag er det bedste for dig, både for at Google kan opfange siderne, og samtidig så tror jeg også rent SEOmæssigt, at det er bedst at linke TIL siderne fra din hovedsite, fremfor omvendt.

Du kan jo gøre blogdelen delvist skjult, så du eksempelvis kun har et enkelt link dertil fra din forside, det kunne være i footeren, og så en blogside med nogle indlæg hvor du har tekster indeholdende søgeordene.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:18

Jeg kan godt se at det er smart nok at sende google ind på siderne. Må lige se om jeg kan hitte ud af at lave en diskret blog

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:24

Hvis du har et sitemap, som du linker til fra forsiden, kan du sagtens linke til løse undersider derfra.

Du kan så forbinde alle de løse sider med hinanden, så de flower pagerank rundt til hinanden og til din forside.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 11:38

Som flere er inde på at det helt okay at have løse tillægssider liggende rundt omkring på din hjemmeside. Jo større hjemmesider bliver indholdsmæssigt, jo oftere vil det ske. Som en anden nævner kan du bruge et sitemap til linke til siderne - så får Google fat i dem på et tidspunkt.

Jeg vil nok gøre noget andet.

Sådanne løse sider som du omtaler, vil jeg målrette, ikke kun mod det fancy ord, men også bruge dem i den aktive markedsføring. Ligesom der er fancy ord de unge bruger i din branche, er der også fancy ord for disse sider - nemlig landingpages. En såkaldt landingpage bør designes med formål at få din kunde til at kontakte, tilmelde, eller noget helt 3. Indholdet på en landingpage kan sagtens skrives så det også er godt for SEO. Men det er mindst lige så vigtigt at du har en god call-to-action, og med det rigtige budskab ifht. hvilket resultat du vil opnå.

En landingpage kan så bruges i din både online og offline markedsføring. Online kan du f.eks. kombinere den med en målrettet tekst til Adwords, eller Facebook annoncering. Offline kan du f.eks. bruge den til at se om du får det ud af offline markedsføring som du har brug for. For offline gælder det dog, at du ikke har de samme muligheder for at måle konverting præcist. En løsning er at gøre brug af annoncekoder. Men så er vi vist også ude på et sidespor. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 12:46

@Michael - Det du nævner er 100% hvad jeg havde i tankerne, men synes at huske engang at have læst at løse sider gør mr.G arrig, så jeg rystede lidt i bukserne.

Sidste afsnit i dit indlæg har jeg dog ikke haft i tankerne endnu :-)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 13:52

Lone Ginnerup:

Det du nævner er 100% hvad jeg havde i tankerne, men synes at huske engang at have læst at løse sider gør mr.G arrig, så jeg rystede lidt i bukserne.

Det er ikke noget jeg har hørt om, dog ved jeg lade de super SEO kloge svare på den. Jeg ved at Google er glad for indhold, og at Google er endnu mere glad for relevant og informativt indhold. Du kan sagtens lave en landingpage som er relevant, informativ og som sælger. Det er jo også det du skal bruge for at få nye kunder, er det ikke? :) Uanset hvad du gør, er det altid en opvejelse mod, Google vs. kunder. Google er jo ikke 100%, hvor dine kunder kommer fra.

Sidste afsnit var dog også et sidespor, for at vise muligheder. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:42

Tak folkens.

Hvor er det altså herligt med så gode og venlige svar, jeg redder mig i denne flok.  Det er et dejligt med så godt et netværk, som jeg tillader mig at regne jer for.

Hav en hyggelig lørdag Wilted Flower

mvh Lone

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)