Jeg er studerende på HGV, Zealand Business Næstved. Min veninde og jeg er netop idag, gået igang med vores afsluttende projekt, der skal handle om at iværksætte en børnetøjswebshop. Vi skal aflevere vores opgave SENEST den 19. december 2012 kl. 12:00 Vi søger nogle af jer med masser af god erfaring der vil være interesseret i at læse vores opgave igennem og komme med god feedback til opgaven i god tid inden vi skal aflevere. Det vil foregå via mail, og vores rapport må max fylde 25 a4 sider + bilag. vi er meget seriøse med vores arbejde og har til de sidste to projekter fået karakteren 10 for vores opgaver. Vi vil stræbe efter at være endnu bedre denne gang og gå direkte 12, og forventer derfor også en vis seriøsitet fra hvem der nu ønsker at hjælpe os. Det vil primært være de ting vi har lært i erhvervsøkonomi og salg & service niveau c vi vil komme omkring inden for fag. Hvi du vil hjælpe så skriv din mail adresse herunder, så sender jeg en mail retur. (din mail vil ikke blive brugt i andre sammenhænge, ikke videregivet og bliver slettet efter brug) På forhånd tak |
Vil du hjælpe??Afsluttende projekt opgave
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)